nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2016

Smilet:)

Tascha25 skriver:

Kvalme eller ej.. det har intet at sige.. jeg har ingen kvalme eller opkast haft denne graviditet og det eneste tegn jeg sådan har haft er ømme bryster og lidt mere træt, ellers intet,. Jeg er i dag i uge 34 med en sund dreng så ta du det roligt.. under alle omstændigheder kan du hverken gøre fra eller til så tidligt i graviditeten, så prøv at nyd det.

Har bare ikk rigtigt haft så mange symptomer derfor jeg er nervøs for om alt er som det skal være 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Tascha26

Smilet:) skriver:

Har bare ikk rigtigt haft så mange symptomer derfor jeg er nervøs for om alt er som det skal være 

Vær glad for det.. jeg har været stort set symptomfri hele denne graviditet og her er alt som det skal være.. han kommer om 4 uger

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Nel

Symptomer har intet af gøre med hvordan det går inde i maven. Du skal ikke være nervøs

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Falk43

åh hvor jeg forstår dig , jeg har selv været der  ..

og engang i mellem er jeg der igen , men  nu er jeg i 19+3 og  har i dag igen  ( alt for lang tid siden syntes jeg ) se vores lille , som viste sig at være en dreng  .-)

nogle gange tænker jeg at  hele graviditeten har været alt for let og at der derfor måtte være noget galt , jeg har  kun haft "  normalt "  ondt niv og hiv  og ingen kvalme, andre gange har det gjort for ondt , så man er  jo svært at gøre tilpas . ;-) .

nyd din graviditet alt hvad du kan.

Du er gravid HVER DAG. start med positive tanker

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Roamer

Jeg havde/har som sådan heller ikke kvalme, brystspændinger eller andre 'normale' graviditetsgener - har så til gengæld fået svær bækkenløsning allerede efter uge 15, 45 kg vand i kroppen og problemer med iskiasnerven, så tror bare du skal prise dig lykkelig for ikke at have nogle gener, men ved godt det kan være lidt svært  vi har en sund og rask datter, der bobler rundt i min mave, som altid har lagt med hovedet nedad og haft en stærk hjerterytme  Men man skal også passe på med ikke at bekymre sig for meget om for mange ting, da det også kan påvirke fostret - det er en ond cirkel at komme ind i, og ved hvor svært det kan være. Men forsøg at tænk positivt, og lade de negative tanker flyde væk 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Tascha25 skriver:

Vær glad for det.. jeg har været stort set symptomfri hele denne graviditet og her er alt som det skal være.. han kommer om 4 uger

Lyder dejligt tillykke med ham 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Nel skriver:

Symptomer har intet af gøre med hvordan det går inde i maven. Du skal ikke være nervøs

Oka tak vil prøve at tage den med ro 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Falk43 skriver:

åh hvor jeg forstår dig , jeg har selv været der  ..

og engang i mellem er jeg der igen , men  nu er jeg i 19+3 og  har i dag igen  ( alt for lang tid siden syntes jeg ) se vores lille , som viste sig at være en dreng  .-)

nogle gange tænker jeg at  hele graviditeten har været alt for let og at der derfor måtte være noget galt , jeg har  kun haft "  normalt "  ondt niv og hiv  og ingen kvalme, andre gange har det gjort for ondt , så man er  jo svært at gøre tilpas . ;-) .

nyd din graviditet alt hvad du kan.

Du er gravid HVER DAG. start med positive tanker

Har det på samme måde men vil prøve at nyde den 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Roamer skriver:

Jeg havde/har som sådan heller ikke kvalme, brystspændinger eller andre 'normale' graviditetsgener - har så til gengæld fået svær bækkenløsning allerede efter uge 15, 45 kg vand i kroppen og problemer med iskiasnerven, så tror bare du skal prise dig lykkelig for ikke at have nogle gener, men ved godt det kan være lidt svært  vi har en sund og rask datter, der bobler rundt i min mave, som altid har lagt med hovedet nedad og haft en stærk hjerterytme  Men man skal også passe på med ikke at bekymre sig for meget om for mange ting, da det også kan påvirke fostret - det er en ond cirkel at komme ind i, og ved hvor svært det kan være. Men forsøg at tænk positivt, og lade de negative tanker flyde væk 

Det lyder ikk fedt med de 45kg vand  men dejligt du har en dejlig og sund rask pige i maven  jeg vil prøve at tænke positiv selvom det er svært når man bare gerne vil se om den lille har det godt 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Falk43

Har det på samme måde men vil prøve at nyde den 

der var en, der skrev her inde , da jeg var rigtig nervøs og lavede et indlæg i debatten, at en læge havde sagt til hende :  fra den dag du opdager at du er gravid , ja så kan du miste et barn …  altså frygten for at miste , er der  fra  nu af og til …? altid også når "Barnet" er  30 og du er 60 ;-) .. 

Det er det ukontrollerbare som vi må lære at leve med , måske er det ekstra svært fordi vi er vant til at kunne kontrollerer og styre meget nu om dage ( og google os til  alle ting gode og dårlige )  , her går naturen sin gang  .

Jeg  ønsker dig al mulig held og lykke med din graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.