nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
40 svar
9 synes godt om
11. oktober 2016

Smilet:)

Hej piger  

jeg var den 30 september på en scannings klinik i København selvbetalt var 9+6 henne hjertet slog virkelig flot 178 slag i minuttet og fosteret voksede som det skulle, alt så fint ud 

jeg er nu 11+3 henne og er blevet nervøs for om fosteret er dødt, ved ikk hvorfor  jeg har ikk blødt eller noget nemlig, jeg skal først til nakkefoldskanning om 9 dage og vente tiden for at se om fosteret lever er virkelig lang  nogen som kan berolige mig? 

Et lille billed fra scanningen også så i kan se mit kommende barn vis det stadig lever 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

tarkoflen

Er der noget der gør, at du tror fosteret er dødt? Andet end tanker selvfølgelig? 

Når du har set hjerteblink så sent i 1. trimester, så er risikoen for at fosteret er dødt inden nf skanningen meget lille, måske det kan give lidt ro? 

Jeg tror de fleste af os er nervøse,når det kommer til skanningerne, jeg er i hvert fald. Jeg er 10+4 og skal til nf om 18 dage. Og ja jeg er også nervøs. Trods massiv kvalme. 

Held og lykke til skanningen, er sikker på det nok skal gå

Anmeld Citér

11. oktober 2016

baby_drømme

Smilet:) skriver:

Hej piger  

jeg var den 30 september på en scannings klinik i København selvbetalt var 9+6 henne hjertet slog virkelig flot 178 slag i minuttet og fosteret voksede som det skulle, alt så fint ud 

jeg er nu 11+3 henne og er blevet nervøs for om fosteret er dødt, ved ikk hvorfor  jeg har ikk blødt eller noget nemlig, jeg skal først til nakkefoldskanning om 9 dage og vente tiden for at se om fosteret lever er virkelig lang  nogen som kan berolige mig? 

Et lille billed fra scanningen også så i kan se mit kommende barn vis det stadig lever 

Tag det roligt 

Da jeg var gravid, fik jeg også en scanning i uge 10, hvor alt så fint ud. Jeg gik også og var lidt nervøs op til nakkefoldscanningen, men trøstede mig selv med, at jeg jo havde set den lille med fin hjerteblink osv.  

Nyd din graviditet, jeg er sikker på, at alt er som det skal være  

Anmeld Citér

11. oktober 2016

tarkoflen skriver:

Er der noget der gør, at du tror fosteret er dødt? Andet end tanker selvfølgelig? 

Når du har set hjerteblink så sent i 1. trimester, så er risikoen for at fosteret er dødt inden nf skanningen meget lille, måske det kan give lidt ro? 

Jeg tror de fleste af os er nervøse,når det kommer til skanningerne, jeg er i hvert fald. Jeg er 10+4 og skal til nf om 18 dage. Og ja jeg er også nervøs. Trods massiv kvalme. 

Held og lykke til skanningen, er sikker på det nok skal gå

Nej det er mere eller mindre tankerne som fylder mit hoved  og at kvalmen virkelig svinger rigtig meget 

Det gir en lille smugle ro at vide, håber din skanning kommer til at gå godt også 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

EJA skriver:

Tag det roligt 

Da jeg var gravid, fik jeg også en scanning i uge 10, hvor alt så fint ud. Jeg gik også og var lidt nervøs op til nakkefoldscanningen, men trøstede mig selv med, at jeg jo havde set den lille med fin hjerteblink osv.  

Nyd din graviditet, jeg er sikker på, at alt er som det skal være  

Skal prøve men hold nu op det er svært mig og kæresten valgte at fortælle det til vores familier i sidste uge men nu er jeg bange for at alt går galt 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

tarkoflen

Nej det er mere eller mindre tankerne som fylder mit hoved  og at kvalmen virkelig svinger rigtig meget 

Det gir en lille smugle ro at vide, håber din skanning kommer til at gå godt også 

Kvalmen skulle jo meget gerne blive mindre omkring denne uge, så det er helt normalt. Jeg drømmer om at min bliver bedre, for det her er uudholdeligt :/ men jeg kan godt sætte mig ind i at man kan blive nervøs for, om det er et dårligt tegn. 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

tarkoflen skriver:

Kvalmen skulle jo meget gerne blive mindre omkring denne uge, så det er helt normalt. Jeg drømmer om at min bliver bedre, for det her er uudholdeligt :/ men jeg kan godt sætte mig ind i at man kan blive nervøs for, om det er et dårligt tegn. 

Har bare ikk haft de voldsomme kvalmer kun lige fra 9+0 til 11+0 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

tarkoflen

Jeg tror du skal tænke at du er heldig at slippe for alt for meget kvalme, for det er ikke sjovt  kvalmen skal helst blive bedre mellem uge 11 og 12, så prøv om du kan fortælle dig selv at det er helt normalt

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Tascha26

Kvalme eller ej.. det har intet at sige.. jeg har ingen kvalme eller opkast haft denne graviditet og det eneste tegn jeg sådan har haft er ømme bryster og lidt mere træt, ellers intet,. Jeg er i dag i uge 34 med en sund dreng så ta du det roligt.. under alle omstændigheder kan du hverken gøre fra eller til så tidligt i graviditeten, så prøv at nyd det.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

tarkoflen skriver:

Jeg tror du skal tænke at du er heldig at slippe for alt for meget kvalme, for det er ikke sjovt  kvalmen skal helst blive bedre mellem uge 11 og 12, så prøv om du kan fortælle dig selv at det er helt normalt

Jeg vil prøve  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.