Jeg har testet positiv i uge 3+2 - håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Det øverste billede er fra idag 

Jeg vil bare lige sige at jeg 4+4 lavede en fin test, og 4+5 lavede en næsten usynlig test (på samme mærke, på samme tidspunkt af døgnet). Jeg var så ked af det og ødelagt fordi jeg også var overbevist om at det var en bio (lavede endda en tråd om det herinde ). Men 5+5 lavede jeg den mest tydelige og smukke test, og i dag er jeg 6+1 uden tegn på blødning og smerter  Så tests kan sagtens variere lidt i hcg niveau! Tab ikke modet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg vil bare lige sige at jeg 4+4 lavede en fin test, og 4+5 lavede en næsten usynlig test (på samme mærke, på samme tidspunkt af døgnet). Jeg var så ked af det og ødelagt fordi jeg også var overbevist om at det var en bio (lavede endda en tråd om det herinde ). Men 5+5 lavede jeg den mest tydelige og smukke test, og i dag er jeg 6+1 uden tegn på blødning og smerter  Så tests kan sagtens variere lidt i hcg niveau! Tab ikke modet 

1000 tak for din opmuntrende besked! Så er der ihvertfald lidt håb! I morgen er det meningen at jeg skal have min mens, så jeg er spændt på hvad der sker. Jeg håber virkelig, at mit held er med mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.