Jeg har testet positiv i uge 3+2 - håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Testede også positiv på det tidspunkt og er nu i 14 uge så det ka jo sagtens holde. Risikoen for abort kender man jo i den første tid men jeg havde også brug for at teste tidligt da jeg havde så mange symtomer og havde brug for at vide det ik var indbildning. Håber det bedste for dig og at det går godt med spiren derinde.

Tak! Dejligt at læse, at jeg ikke er den eneste, der ikke kan vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

3+1 da jeg havde en fornemmelse. 

Er nu 20+6 med to dejlige drenge

håber din også bliver sidende

Fedt, så er det virkelig muligt��

Anmeld Citér

23. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Jeg har lige testet positiv i uge 3+2 - jeg har været utrolig træt og endda også haft en del morgenkvalme og humørsvingninger.. Jeg ved at det er meget tidligt med symptomer - men det mærkes akkurat som da jeg var gravid med min søn, så jeg måtte tage en test 

Jeg havde min sidste menstruation d. 28/8 og forventede næste menstruation d. 30/9 (nu håber jeg den bliver væk). Jeg ved naturligvis at der er en risiko for at miste barnet osv. Særligt når jeg tester før menstrationsdagen.. Men man har vel lov at håbe!! 

Hvor tidligt testede i positive? 

Testede klart positiv med denne da jeg var 3+4 og nu er jeg 24+5 henne.

Held og lykke med spiren derinde.

Mvh. M

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Testede klart positiv med denne da jeg var 3+4 og nu er jeg 24+5 henne.

Held og lykke med spiren derinde.

Mvh. M

Dejligt og stort tillykke  jeg venter og venter på at dagen hvor min mens. Gerne skal udeblive -  det føles som lang tid

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

3+3 og stregen er nu blevet mere tydelig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. september 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Jeg har lige testet positiv i uge 3+2 - jeg har været utrolig træt og endda også haft en del morgenkvalme og humørsvingninger.. Jeg ved at det er meget tidligt med symptomer - men det mærkes akkurat som da jeg var gravid med min søn, så jeg måtte tage en test 

Jeg havde min sidste menstruation d. 28/8 og forventede næste menstruation d. 30/9 (nu håber jeg den bliver væk). Jeg ved naturligvis at der er en risiko for at miste barnet osv. Særligt når jeg tester før menstrationsdagen.. Men man har vel lov at håbe!! 

Selvfølgelig kan og skal du glæde dig over en positiv test  Du er gravid og det er jo for vildt - kæmpestort tillykke iøvrigt  Jeg testede positiv med lillesøster 3+3 og jeg er lige gået ind i uge 25. Jeg var også nervøs ift at miste i starten, men det var keg altså også ved vores første og der testede jeg først 4+5  Så de tanker og nok svære at undgå. Glæd dig og nyd det. 

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Selvfølgelig kan og skal du glæde dig over en positiv test  Du er gravid og det er jo for vildt - kæmpestort tillykke iøvrigt  Jeg testede positiv med lillesøster 3+3 og jeg er lige gået ind i uge 25. Jeg var også nervøs ift at miste i starten, men det var keg altså også ved vores første og der testede jeg først 4+5  Så de tanker og nok svære at undgå. Glæd dig og nyd det. 

Tak for det! Ja du har ret -  jeg har selv to børn i forvejen, og med dem begge, var jeg så nervøs og købte derfor meget tidlige scanninger. Men sidst jeg var gravid (samme måned som jeg fik fjernet min spiral) der testede vi positiv inden mens. - men testen var dog ikke så tydelig som denne, og så fik jeg mens. på dagen og mistede det. 

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Hvornår kontaktede du lægen - da din mens. udeblev eller da du testede positiv?

Anmeld Citér

24. september 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

testede svagt 3+1 er nu 12+6 ��

Anmeld Citér

24. september 2016

moar34

Tillykke med graviditeten.  Jeg testede selv positiv da jeg var 3+2 og er nu 16+1  krydser fingre for at den bliver der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.