Jeg har testet positiv i uge 3+2 - håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2016

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Ja du har ret. Jeg ringede til lægen idag, og fik af vide, at man først får en tid i 8. uge, så der er længe til 

Jeg kom ind til blodprøve ugen efter positiv test og jeg var kun 5 uger henne... men det også små 6 år siden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Anonym trådstarter

freund89 skriver:

Jeg testede positiv 3+2 med svag streg og så blev den tydeligere for hver dag næsten. Er 6+1 i dag.

Selvom lægen først vil se en i uge 8 eller 9 kan du jo bestille en tidlig scanning omkring uge 6 eller 7 hvor man kan se hjerteblink. Det har jeg gjort og skal scannes i morgen  så jeg kan slappe lidt mere af :-)

Jeg har allerede bestilt en tidlig scanning  til uge 8. Men idag var testen ikke så positiv som igår, så jeg frygter at det betyder noget dårligt!  Er så mega sur/irriteret idag, fordi jeg er ret bekymret. Jeg har fortsat ømme bryster og svedture - dog ingen kvalme... jeg frygter virkelig, at min menstruation pludselig dukker op (skal normalt have den på fredag tror jeg). 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Megan69 skriver:

Jeg kom ind til blodprøve ugen efter positiv test og jeg var kun 5 uger henne... men det også små 6 år siden

Det samme gjorde jeg, da jeg ventede mit første barn, så jeg blev lidt forvirret 

Anmeld Citér

27. september 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Jeg har allerede bestilt en tidlig scanning  til uge 8. Men idag var testen ikke så positiv som igår, så jeg frygter at det betyder noget dårligt!  Er så mega sur/irriteret idag, fordi jeg er ret bekymret. Jeg har fortsat ømme bryster og svedture - dog ingen kvalme... jeg frygter virkelig, at min menstruation pludselig dukker op (skal normalt have den på fredag tror jeg). 

Har du billede af din test fra i går og i dag så man kan sammenligne? 

Håber babyspire er lige hvor den bør være 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Har du billede af din test fra i går og i dag så man kan sammenligne? 

Håber babyspire er lige hvor den bør være 

Det øverste billede er fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Det øverste billede er fra idag 

Du kan slet ikke sammenligne to forskellige test. Da de nødvendigvis ikke er lige følsomme. 

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Du kan slet ikke sammenligne to forskellige test. Da de nødvendigvis ikke er lige følsomme. 

Jeg tog også en test med samme type test, og den viste også en mere utydelig streg 

Anmeld Citér

28. september 2016

mortilmaltheogalma

Din historie minder lidt om min, da jeg fangede en bio for et par måneder siden. Håber det går bedre for dig 

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym trådstarter

mortilmaltheogalma skriver:

Din historie minder lidt om min, da jeg fangede en bio for et par måneder siden. Håber det går bedre for dig 

Det håber jeg virkelig også, men jeg kan ligeså godt være realistisk. Mit humør har været så dårligt idag - det er en stor skuffelse! 

Anmeld Citér

28. september 2016

Nel

Anonym skriver:

Det samme gjorde jeg, da jeg ventede mit første barn, så jeg blev lidt forvirret 

jeg tror kun man kommer tidligere ind, end de 8 uger, hvis der tvivl omkring hvor langt henne man er eller der er noget galt. Blodprøver bliver ofte taget inden man kommer til lægen ved de 8 uger, så de har blodprøve resultaterne til selve konsultationen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.