Jeg har testet positiv i uge 3+2 - håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.532 visninger
41 svar
7 synes godt om
23. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige testet positiv i uge 3+2 - jeg har været utrolig træt og endda også haft en del morgenkvalme og humørsvingninger.. Jeg ved at det er meget tidligt med symptomer - men det mærkes akkurat som da jeg var gravid med min søn, så jeg måtte tage en test 

Jeg havde min sidste menstruation d. 28/8 og forventede næste menstruation d. 30/9 (nu håber jeg den bliver væk). Jeg ved naturligvis at der er en risiko for at miste barnet osv. Særligt når jeg tester før menstrationsdagen.. Men man har vel lov at håbe!! 

Hvor tidligt testede i positive? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

WantingBaby2012

Testede selv positiv 3+4 og er nu 14+0  

Krydser fingre for at din spire holder ved 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Tak og stort tillykke �� Jeg er spændt!

Anmeld Citér

23. september 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg har lige testet positiv i uge 3+2 - jeg har været utrolig træt og endda også haft en del morgenkvalme og humørsvingninger.. Jeg ved at det er meget tidligt med symptomer - men det mærkes akkurat som da jeg var gravid med min søn, så jeg måtte tage en test 

Jeg havde min sidste menstruation d. 28/8 og forventede næste menstruation d. 30/9 (nu håber jeg den bliver væk). Jeg ved naturligvis at der er en risiko for at miste barnet osv. Særligt når jeg tester før menstrationsdagen.. Men man har vel lov at håbe!! 

3+1 da jeg havde en fornemmelse. 

Er nu 20+6 med to dejlige drenge

håber din også bliver sidende

Anmeld Citér

23. september 2016

CC79

Testede også positiv på det tidspunkt og er nu i 14 uge så det ka jo sagtens holde. Risikoen for abort kender man jo i den første tid men jeg havde også brug for at teste tidligt da jeg havde så mange symtomer og havde brug for at vide det ik var indbildning. Håber det bedste for dig og at det går godt med spiren derinde.

Anmeld Citér

23. september 2016

Pianisten

Tillykke med det - håber for dig at den bliver der 

Testede selv totalt negativ 3+9. 4+0 fik jeg noget som mindede om begyndende menstruation, og tænkte ikke videre over det. Men da menstruationen så stoppede allerede dagen efter - og jeg begyndte at vrisse enormt meget af min kæreste, begyndte jeg at blive lidt mistænksom men jeg var i Tyskland, så havde ikke mulighed for at købe en ny test. 4+3 var jeg ved at kaste op over tanken om at min kæreste og vores vennepar ville have thaimad.. aaadr! Så hjem og tage en test morgenen efter, 4+4, og den var så fint positiv 

Anmeld Citér

23. september 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Første gang 3+4 og hun er nu snart 5 år.

anden gang 3+3 og er nu i uge 31  

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar, det betyder meget for mig, fordi det giver mig et håb om at det kan lade sig gøre 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Tillykke med det - håber for dig at den bliver der 

Testede selv totalt negativ 3+9. 4+0 fik jeg noget som mindede om begyndende menstruation, og tænkte ikke videre over det. Men da menstruationen så stoppede allerede dagen efter - og jeg begyndte at vrisse enormt meget af min kæreste, begyndte jeg at blive lidt mistænksom men jeg var i Tyskland, så havde ikke mulighed for at købe en ny test. 4+3 var jeg ved at kaste op over tanken om at min kæreste og vores vennepar ville have thaimad.. aaadr! Så hjem og tage en test morgenen efter, 4+4, og den var så fint positiv 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.