Jeg har testet positiv i uge 3+2 - håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2016

CC79

Anonym skriver:

Tak! Dejligt at læse, at jeg ikke er den eneste, der ikke kan vente

Ja det er du helt sikkert ikke.

Men eftersom man jo ved det kan ende med ikke at holde kan det bare også være rart at se om man overhovedet har været tæt på at være gravid når man har de mange symptomer.

Sålænge man indbergner risikoen for at det ikke holder så kan man vel bare teste løs. Jeg testede så hveranden dag indtil testdagen oprandt og så igen ugen efter.

Ja man kan bruge mange penge på graviditetsteste.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Ja det er du helt sikkert ikke.

Men eftersom man jo ved det kan ende med ikke at holde kan det bare også være rart at se om man overhovedet har været tæt på at være gravid når man har de mange symptomer.

Sålænge man indbergner risikoen for at det ikke holder så kan man vel bare teste løs. Jeg testede så hveranden dag indtil testdagen oprandt og så igen ugen efter.

Ja man kan bruge mange penge på graviditetsteste.

Ja det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse  synes bare det er ekstreme symptomer så tidligt...

Anmeld Citér

24. september 2016

Anja4321

Tillykke!! Jeg krydser fingre for en sikkerhedsskyld   . Hold dig positiv og lad være med at stresse, det kan påvirke ting. Pøj pøj.

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

Anja4321 skriver:

Tillykke!! Jeg krydser fingre for en sikkerhedsskyld   . Hold dig positiv og lad være med at stresse, det kan påvirke ting. Pøj pøj.

Tak 

Anmeld Citér

25. september 2016

MissMoon

Testede også positiv 3+, er nu 21+ 

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym trådstarter

MissMoon skriver:

Testede også positiv 3+, er nu 21+ 

Stort tillykke

Anmeld Citér

26. september 2016

CC79

Anonym skriver:

Ja det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse  synes bare det er ekstreme symptomer så tidligt...

Ja det syns man fordi man først regner med at få symptomer ved 5-6 uge men altså jeg har som regel allerede haft symptomer 10 dage efter ægløsning i mine graviditeter, så det kan være nogen af os er mere sensitive. Og så er der jo også nogen der overhovedet ingen symptomer har i en graviditet.

Anmeld Citér

26. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Ja det syns man fordi man først regner med at få symptomer ved 5-6 uge men altså jeg har som regel allerede haft symptomer 10 dage efter ægløsning i mine graviditeter, så det kan være nogen af os er mere sensitive. Og så er der jo også nogen der overhovedet ingen symptomer har i en graviditet.

Ja du har ret. Jeg ringede til lægen idag, og fik af vide, at man først får en tid i 8. uge, så der er længe til 

Anmeld Citér

27. september 2016

CC79

Anonym skriver:

Ja du har ret. Jeg ringede til lægen idag, og fik af vide, at man først får en tid i 8. uge, så der er længe til 

Ja de vil ikke se en før det er rigtigt nok. Jeg har som regel først fået en tid i 9 uge, men ja den første tid kan godt føles lidt lang, fordi man bare venter på at komme over 1. trimester hvor man kan begynde at slappe lidt af.

Anmeld Citér

27. september 2016

freund89

Jeg testede positiv 3+2 med svag streg og så blev den tydeligere for hver dag næsten. Er 6+1 i dag.

Selvom lægen først vil se en i uge 8 eller 9 kan du jo bestille en tidlig scanning omkring uge 6 eller 7 hvor man kan se hjerteblink. Det har jeg gjort og skal scannes i morgen  så jeg kan slappe lidt mere af :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.