Guldlok88 skriver:
Man behøver altså ikk at være SÅ ødelagt som du beskriver for kun at kunne arbejde 2 timer om ugen eller få pension..
Enig og i kommunen er det meget kassetænkning. Sidst jeg var afsted til møde hvor de foreslog FP ( tvivler på den ville gå igennem) men pga det nye psykiske der lå på det tidspunkt kunne de pludselig en masse, jeg kunne få mentor på imens jeg arbejdede osv osv hvilket jeg afviste
mine begrænsede muligheder ligger bla også i jeg ikke har en udd. Måtte droppe ud af min udd da det var for fysisk krævende og derefter haft ufaglært arbejde. De ufaglærte jobs der er er ofte fysisk krævende, jeg har problemer med koncentrationsevnen og hukommelsen/indlæring som jo desværre begrænser utrolig meget. Så der er altså mange faktorer bag den arbejdsevne jeg har.
Alle de ting jeg laver hjemme med ungerne, gjorde jeg gerne feks i en vuggestue/børnehave. Men det har de langt fra penge til, eller mulighed for. Jeg kan herhjemme veksle dagen utrolig meget, har altid back up hvis ikke jeg kan ordne mad. Køber feks glaskartofler eller ee som ikke skal skrælles eller laver dem i ovnen. Der er så mange små ting som gør jeg kan veksle. Desværre kan jeg ikke gøre det på en arbejdsplads. Skyde opgaverne 2 dage som med vasketøjet. Ændre en menu i sidste øjeblik osv osv
igen er der så mange små faktorer som gør den samlede helhed. Hjælpemidler i hjemmet, kan for nogle også gøre en forskel.
Det er så nemt at dømme, og forsikringen har intet nævnt om det at jeg har børn. Barslen er pga det har været tid væk fra arbejdsmarkedet. De vil jo prøve med alle midler opmuntring far sagde at de langt hen af vejen vil prøve at afvise, og går den ja så går den, og de slipper for udgiften.
Anmeld
Citér