Troldemommi skriver:
Jeg er enig med dig, jeg tænker bare på hvem der passer babyen, hvis hun selv kan det, kan jeg altså godt forstå der bliver sat spørgsmålstegn ved hendes arbejdsevne
Det var netop også min tanke.
Hvis man i forvejen har børn, og der så sker et eller andet i ens tilværelse som gør, at man skal have flexjob 2 timer om ugen, men samtidig godt magter at få et barn mere, holde barsel og være på konstant med babyen, så kan jeg godt forstå at din forsikring tolker som de gør.
Hvis jeg havde barn/børn, og blev ramt af sygdom eller en ulykke, som gjorde at jeg skulle på så nedsat tid, så ville jeg nok prioritere familien som den var, og bruge den øvrige energi på flexjobbet.
jeg synes det er super, at din holdning er, at du forsat vil være tilknyttet jobmarkedet, men det kan vel også godt forventes at du skal det, når du godt kan magte flere børn.
Jeg mener ikke det er en menneskeret at få børn, og jeg kommenterer heller ikke på din forældreevne, for du er garanteret en fantastisk mor. Jeg er bare forundret over, at du har energien til at være fuldtidsmor, men samtidig kun kan arbejde to timer.
Jeg synes ikke det er logisk.
Anmeld
Citér