Jeg er et sted vred. Jeg fik sgu et afslag
Vi har søgt om erstatning ved forsikringen. Da jeg kunne få et engangsbeløb ved tab af erhvervsevne (2/3 eller mere)
for et par år siden fik jeg bevilget fleksjob, på 4 timer pr uge (inden de nye regler kom) senere efter et par prøvninger fik jeg fastslået min arbejdsevne til 2 timer pr uge
jeg har så været på barsel derefter ramlede tingene paykisk og jeg er derfor nu også i udredning psykisk.
De har afvist at give mig erstatning da jeg har været på barsel, og at jeg ikke er færdigudredt ved psyk og derfor ikke vil fastslå min endelige arbejdsevne (hvilket jo er fastslået for længst og aldrig kommer over de 12 timer som kræves for at jeg stadig har 2/3 erhvervsevne, hvad jeg har regnet ud til)
derudover er jeg afvist fordi jeg går i jobcafe ( det er jobkursus hvor jeg skal søge arbejde dvs igen er min arbejdsevne fastslået og er meldt jobklar på de 2 timer pr uge) de har så uden at undersøge det/læse ordentligt i min journal taget det som en arbejdsprøvning
nu skal jeg så se om jeg kan få skaffet papirer hvor min arbejdsevne står direkte sort på hvidt og at jeg er fleksjobbevilget. Jeg har kæmpet for at få mit fleksjob og det er ikke noget man bare får, især ikke nede på mit timetal. Kæmper for at finde et arbejde og en ting er hvis jeg ikke opfyldte betingelserne, men deres undskyldninger er så langt ude. Er godt nok vred da jeg i mange år har betalt til forsikringen som udelukkende omhandler et engangsbeløb ved tab af erhvervsevne (kan kun modtages 1 gang) og et beløb i tilfælde af død
føler mig godt nok snydt og endnu mere trels at modtage en fredag eftermiddag 

Anmeld
Citér