Privat ansat - ingen pause ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2016

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Ja ja nogle mennesker har det bedst når du er bedre vidne. Frankly my dear, I dont give a damn 

ja jeg smilte også

Nu handler det jo ikke (kun) om at være BEDREVIDENDE, det handler om at have ret.

Muhuhahaha!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

Sprit25

Abracadabra skriver:

Nu handler det jo ikke (kun) om at være BEDREVIDENDE, det handler om at have ret.

Muhuhahaha!

Jeg er så træt af dig! 

Du kommer sjældent med positive ting! 

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym

Sprit25 skriver:

Jeg er så træt af dig! 

Du kommer sjældent med positive ting! 

Enig :-) og så en med den beskæftigelse , skræmmende. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er sikker på at abracadabra er en smadder dygtig læge. Det har intet for mig med hinanden at gøre 

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym

Sprit25 skriver:

Jeg er sikker på at abracadabra er en smadder dygtig læge. Det har intet for mig med hinanden at gøre 

Det er hun sikkert :-) 

Anmeld Citér

2. september 2016

Carina:-)

PUHK skriver:

Så vidt jeg husker, er mange 7/11 franchise.. Og man har jo før hørt om franchisetagere, der ikke lever op til moderselskabets visioner og regler.

Det ændre ikke på at man risikerer bøde og erstatning og det er de færreste arbejdsgiver interesseret i.  

Og at man bare skulle have sagt Gå til den ansatte pga et spørgsmål lyder nu ret spøjst. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

Jeg er ikke enig med dig i din kritik af Abracadabra, men stor respekt for, at du ikke går med på et usagligt personangreb og kan skille tingene ad.  

Anmeld Citér

3. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Anmeldt. Det er usagligt og misbrug af anonymiteten at bruge Abracadabras beskæftigelse imod hende, og at skrive OM hende i stedet for TIL hende. Du kender netop hendes erhverv, fordi hun står åbent frem - ved at gemme dig som anonym er du ikke spor i fare for, at andre bruger din beskæftigelse imod dig. Fair play, tak! 

Anmeld Citér

3. september 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mor og meget mere skriver:

Anmeldt. Det er usagligt og misbrug af anonymiteten at bruge Abracadabras beskæftigelse imod hende, og at skrive OM hende i stedet for TIL hende. Du kender netop hendes erhverv, fordi hun står åbent frem - ved at gemme dig som anonym er du ikke spor i fare for, at andre bruger din beskæftigelse imod dig. Fair play, tak! 

Enig og jeg synes, det er befriende at læse Abracadrabas fornuftige indlæg! Jeg er enig med hende gang på gang... 

Anmeld Citér

3. september 2016

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Jeg er ikke enig med dig i din kritik af Abracadabra, men stor respekt for, at du ikke går med på et usagligt personangreb og kan skille tingene ad.  

Der er ingen grund til at svine hinanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.