Anonym skriver:
Bryllup er en særlig begivenhed, og da barnet allerede kender til dette og glæder sig, vil far aldrig få medhold, uanset at han ellers har ret til erstatningssamvær.
Hvis han kontakter fogeden bliver i indkaldt og de tillader forklaring fra begge parter, og der fortæller du at barnet var syg og hvad i aftalte. Du fortæller også at du har tilbudt far erstatningssamvær, bare ikke næste weekend pga bryllup.
Erstatningssamvær bliver nogengange først tildelt måneder efter i forbindelse med fogedsager.
Du har intet at være nervøs for, hvis sagen forholder sig, som du beskriver her i tråden.
Lad dig ikke gå på af hans trusler.
Indkald til konfliktmægling i statsforvaltningen, så i kan lære at samarbejde til barnets bedste. Nogle kommuner tilbyder også forløb. Hvis du gør det viser du også at du er villigt til godt samarbejde.
Der var så meget ventetid for at komme igennem til SF 
Så efter noget tid tog jeg beslutningen og skrev til Far at han var velkommen til at hente barnet hvis han ikke var enig i at barnet skulle med til vores planer (Bryllup).
Men nu er han forhindret og kan ikke sige nu om han har tid/mulighed for at hente barnet i morgen..
Dvs han skriver i morgen mens barnet er i skole 
Syntes jeg har været meget Large overfor ham, men denne gang skriver jeg det altså ned og kontakter SF for at blive 110 % klog på de regler om erstatnings samvær.
Desværre kommer der mange trusler fra ham og gjort i mange år. (Har været i retten med dette mm).
Af personlige årsager kan vi ikke snakke sammen.. Jo, når det KUN handler om barnet. That's it.