fo82 skriver:
Jeg studser lidt over at du mener at det er op til drengenes forældre at beslutte hvad drengene skal lave i en anden families hjem, hvor drengene er inviteret til en fødselsdag...
jeg er simpelthen ikke enig, selvfølgelig skal drengenes forældre ikke have lov til at beslutte det, det skal fødseldagsbarnet i samråd med sine forældre.
hvis de har tilrettelagt en dag med aktiviteter og lege, så skal det da ikke komme i anden række i forhold til hvad drengenes forældre synes drengene skal lave? Ikke med mindre at det er farligt for børnene...
og så kan jeg da slet ikke se behovet for at slæbe en iPad mv med til en festlig anledning man er indbudt til... Det er uhøfligt og asocialt..
Øh du kan da ikke tvinge gæsterne til noget?
Og nu lød det ikke som om der var deciderede aktiviteter men at TS blot gerne ville have at drengene udviste lidt interesse for fødselsdagsbarnet i stedet for at glo på iPad. Hvilket jeg fuldt ud godt kan forstå. Det med deciderede aktiviteter er nok mere til en skole/børnehave fødselsdag og ikke en familie fødselsdag.
Men, hvis drengenes forældre mener det er okay at iPads bliver taget med og brugt til en fødselsdag, så kan andre da ikke bestemme andet over dem?
Hvis min datter virkelig gerne bare ville sidde og tegne til en fødselsdag, ville jeg da ikke bryde mig om at folk sagde at hun SKULLE lave noget andet eller lege med et barn hun ikke havde lyst til. Vi ville selvfølgelig selv klart prøve at opfordre hende til det, og forsøge at få dem i leg, men hvis drengenes forældre ikke har det sådan, hvad kan TS så gøre?
Anmeld
Citér