bette94 skriver:
Ja undskyld.. Men jeg har virkelig brug for at komme ud med nogle tanker.. Jeg er virkelig svag, hvad omhandler at skulle "miste" personer. Og nu skete det, jeg har kæmpet for, der ikke måtte ske 

Mig og min kæreste ( nu ekskæreste ) har kæmpet længe for at få det til at fungere, vi har før været bange for at miste hinanden, hvor vi blev dybt ulykkelige, hvis der opstod noget. Vi har været tæt på at gå fra hinanden to gange før, hvor vi fandt ud af, vi ikke kunne undvære hinanden. Jeg fandt så ud af for 2 uger siden, jeg var gravid, og det var en dag, hvor jeg var i skidt humør. Vi var glade ved lægen, men jeg kunne mærke, at jeg havde svært ved at holde smilebåndet oppe senere, dog ikke pga graviditet. Efter et par dage valgte vi så, at vi nok ikke kunne være sammen. Min eks mente, at alting var min skyld, og ja, jeg havde en svær uge, og jeg var måske ikke helt nem. Men vi fandt ud af det. Men nu.. Her den anden dag da han valgte efter flere dage ikke at have været hjemme i en hel dag flere dage i træk, og han så valgte at smutte over og besøge en midt om natten, der skrev jeg til ham, at jeg havde brug for, han var mere ved mig, fordi jeg har døjet meget med ondt i maven og ryg. Til sidst sagde jeg, at jeg ikke vidste, om jeg kunne blive i det, og hvis vi skulle finde ud af det fælles, så skulle der klare retningslinjer indover ( fordi der er nogle ting, han har lidt svært ved ), der ville han pludselig ikke mere, og sagde, at han ville komme og hente nogle vigtige ting også ville han tage hjem til sin lillebror. Så kom han tilbage, og jeg prøvede at få ham til at blive, så vi kunne snakke, men han valgte at flippe ud og skride. Dagen efter hentede han sine ting, og nu vil han ikke længere snakke med mig. Han praler stolt med, han nu er single og alt muligt, og jeg sidder med en tom følelse indeni.. Jeg har grædt og grædt de sidste par dage, og han holder fast i, at jeg IKKE skal kontakte ham igen, jeg er nu også i tvivl om hvad jeg gør med baby, for har jo de sidste to uger gået og været glad for, jeg skulle være mor, eftersom jeg faktisk havde fået at vide, at jeg skulle være rigtig heldig, hvis det skulle ske.( Mig og min forhenværende kæreste prøvede i 4 år, men uden held ). Jeg kan ikke hænge sammen. Og endelig fandt jeg "modet" til at virke ligeglad med ham og alt det hele.. Indtil jeg skriver til en gammel veninde, som min eks er skyld i, jeg ikke snakker med mere, hvor jeg får smidt i hovedet af hende, at jeg ikke længere skal kontakte hende, og at jeg er en kælling ( jeps. hun er 21 ). Det er utrolig hårdt at de to personer, der betød mest samme dag siger, jeg aldrig skal kontakte dem igen. Og jeg havde bare virkelig brug for at komme ud med det et sted. Specielt fordi jeg er gravid, og jeg er totalt lost nu.. 

tak fordi hvis I har valgt at læse den her lange og "kedelige" indlæg. Men aner ikke, hvad jeg skal stille op.
Håber ikke på alt for mange "negative kommentar", da jeg er rigtig sårbar lige nu. 
Hvis du har brug for nogle at snakke med, skal du være velkommen til at skrive.. ved hvor hårdt det er at miste det man elskee mest