hvornår fik i kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2016

bette94

Erelkjaer skriver:

Fra uge 6 gav næsten ALT mig kvalme, især lugten af kylling og løg. jeg levede 2 mdr af vandmelon, Hvidt brød og rød sodavand el meget mild skovbær saftevand. Min veninde havde lidt kvalme 5 dage i uge 11, så der er kæmpe forskel på, hvordan man reagere. 

Jeg kan stadig ikke fordrage lugten eller bare tanken om stegt kyllingebryst.. Selvom jeg ELSKEDE det før jeg blev gravid. Har dog ikke kastet op eller haft kvalme hele dagen

jeg er 16+4 nu

Puha.. Det har da været ulideligt, hvis det næsten var alt så!  
Men heldigt du ikke render og kaster op 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Cille96

bette94 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Kvalme og opkast fra uge 4 af, både morgen middag og aften - så slemt jeg skulle have piller fra læge de sidste to dage har den ikke været så slem så jeg krydser for at den er begyndt at gå væk!! 

Anmeld Citér

18. august 2016

bette94

Cille96 skriver:

Kvalme og opkast fra uge 4 af, både morgen middag og aften - så slemt jeg skulle have piller fra læge de sidste to dage har den ikke været så slem så jeg krydser for at den er begyndt at gå væk!! 

Det var tidligt!!!  Men håber på dine vegne, den er på vej væk. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

18. august 2016

Kjelstrup2703

Uge 23+0

ingen kvalme og kun opkast tre gange. Det er åbenbart en sikker vinder at spise chokopops for de kommer retur hver gang

Anmeld Citér

18. august 2016

bette94

Kjelstrup2703 skriver:

Uge 23+0

ingen kvalme og kun opkast tre gange. Det er åbenbart en sikker vinder at spise chokopops for de kommer retur hver gang

Haha.. Ja nogle ting kan man bare ikke æde, uden de kommer op igen. Jeg kan heldigvis spise alt, ellers kan jeg mærke det, når jeg lugter til det.  
men dejligt du har sluppet for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.