Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mo9ca skriver: Det er også i den rigtig lave ende. Når man har så lav en bmi så plejer jdm. at sige at hun ikke vil løfte et øjenbryn hvis man tog over 25 kg. på. Så bare udnyt det og spis alt det du har lyst til. Det gjorde jeg. Mvh. M
Det er også i den rigtig lave ende. Når man har så lav en bmi så plejer jdm. at sige at hun ikke vil løfte et øjenbryn hvis man tog over 25 kg. på. Så bare udnyt det og spis alt det du har lyst til. Det gjorde jeg.
Mvh. M
Hæhæ.. ja det ville dælme heller ikke gøre noget, hvis jeg tog 25 kg på da Men vægten stiger stille og rolig, så det er kun positivt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bette94 skriver: Hæhæ.. ja det ville dælme heller ikke gøre noget, hvis jeg tog 25 kg på da Men vægten stiger stille og rolig, så det er kun positivt
Ja det er det da. Men det er vidst heller ikke så ofte at man får kvalme efter 12. Uge, så mon ikke du slipper så du kan tage på i ro og mag.
Med min datter omkring uge 8, med min søn fra uge 6 med daglige opkastninger.
bette94 skriver: Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..
Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..
Er i uge 25 nu og har hverken set skyggen af kvalme eller opkast
MissTas skriver: Er i uge 25 nu og har hverken set skyggen af kvalme eller opkast
Håber dælme også, jeg er så heldig!
Her startede det fra uge 6. Det stoppede først igen i uge 12
FrkLarsen skriver: Her startede det fra uge 6. Det stoppede først igen i uge 12
Det var også længe
opkast og slem kvalme fra 5+4 hele døgnet, i heldigvis ved at være væk nu. 6+1. Kun kvalme da jeg vågnede, og her til aften.
Debatpigen. skriver: opkast og slem kvalme fra 5+4 hele døgnet, i heldigvis ved at være væk nu. 6+1. Kun kvalme da jeg vågnede, og her til aften.
Så må vi håbe, det går over, så det ikke varer i laaangt tid endnu
Kvalme og opkast fra uge 5, er stadigvæk hårdt ramt af det, er nu 12+2 ..
Håber snart det er ovre men tvivler
i min søns graviditet for 4 år siden, var det fra uge 5 til uge 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128