hvornår fik i kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
44 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2016

bette94

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

Sommerblomst21

Jeg er 23+1 i dag og jeg havde ganske mild 'kvalme' i uge 7, altså så lidt at jeg overhovedet ikke var genereret af det. Siden den uge har jeg ikke haft skyggen af kvalme eller andre graviditets gener, så føler mig i det hele taget mig heldig 

Anmeld Citér

11. august 2016

bette94

Sommerblomst21 skriver:

Jeg er 23+1 i dag og jeg havde ganske mild 'kvalme' i uge 7, altså så lidt at jeg overhovedet ikke var genereret af det. Siden den uge har jeg ikke haft skyggen af kvalme eller andre graviditets gener, så føler mig i det hele taget mig heldig 

Haha ja.. Nogle er jo heldige på det punkt. Jeg håber da også, at jeg slipper for det 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym

Kvalme fra uge 4... 

Kvalme hver morgen og aften fra uge 4 til uge 13 !! 

Opkast hver morgen! Fra uge 7! 

Er i uge 13 nu... 

Puha det hårdt.. Håber snart det stopper ! 

Anmeld Citér

11. august 2016

bette94

Anonym skriver:

Kvalme fra uge 4... 

Kvalme hver morgen og aften fra uge 4 til uge 13 !! 

Opkast hver morgen! Fra uge 7! 

Er i uge 13 nu... 

Puha det hårdt.. Håber snart det stopper ! 

Sådan en uge går bare langsom, når det er så langt tid!! 
Jeg krydser fingre for, du måske er heldig at slippe for alt for mange symptomer senere hen så!! 

Anmeld Citér

11. august 2016

Mo9ca

bette94 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Med min nr. 2 fik jeg kvalme i uge 13 og det fortsatte til uge 32 hvor jeg gik på barsel

Håber at du slipper fri for det stads. Det kan virkelig ødelægge flere ting i hverdagen. 

Mvh. M

Anmeld Citér

11. august 2016

bette94

Mo9ca skriver:

Med min nr. 2 fik jeg kvalme i uge 13 og det fortsatte til uge 32 hvor jeg gik på barsel

Håber at du slipper fri for det stads. Det kan virkelig ødelægge flere ting i hverdagen. 

Mvh. M

Det var godt nok langt tid!! 
Det håber jeg da også.. Specielt når det er så langt tid.. Jeg er rigtig undervægtig, som i RIGTIG MEGET. Så hvis det skete for mig, så ville de nok indlægge mig 

Anmeld Citér

11. august 2016

Mo9ca

Det var godt nok langt tid!! 
Det håber jeg da også.. Specielt når det er så langt tid.. Jeg er rigtig undervægtig, som i RIGTIG MEGET. Så hvis det skete for mig, så ville de nok indlægge mig 

Jeg var ikke undervægtig med nr. 2 men havde en bmi på 18 med den første. Med 2'eren havde jeg en bmi på 20.

Det var også anstrengende da jeg arbejdede i vuggestue og der kommer man jo ikke udenom lortebleer og æggemader. Det var måske også derfor jeg kun tog 7 kg. På i den graviditet. Du behøver ikke at bekymre dig hvis du skulle rammes af kvalmen. Så længe du  kan indtage mad, så skal den lille nok komme ud i den anden ende som en sund og rask baby. På positiv listen tager det meget kort tid at komme ned på normal vægten igen efter fødslen. 

Mvh. M

Anmeld Citér

11. august 2016

bette94

Mo9ca skriver:

Jeg var ikke undervægtig med nr. 2 men havde en bmi på 18 med den første. Med 2'eren havde jeg en bmi på 20.

Det var også anstrengende da jeg arbejdede i vuggestue og der kommer man jo ikke udenom lortebleer og æggemader. Det var måske også derfor jeg kun tog 7 kg. På i den graviditet. Du behøver ikke at bekymre dig hvis du skulle rammes af kvalmen. Så længe du  kan indtage mad, så skal den lille nok komme ud i den anden ende som en sund og rask baby. På positiv listen tager det meget kort tid at komme ned på normal vægten igen efter fødslen. 

Mvh. M

det er også meget passende.. men min bmi er under 15, så den er meget lav.. men jeg er begyndt at spise heeeelt vildt. så håber da, det ændrer sig!   
Og ja, jeg skal ikke bekymre mig så længe, jeg bare kan indtage maden 

Anmeld Citér

11. august 2016

Mo9ca

bette94 skriver:

det er også meget passende.. men min bmi er under 15, så den er meget lav.. men jeg er begyndt at spise heeeelt vildt. så håber da, det ændrer sig!   
Og ja, jeg skal ikke bekymre mig så længe, jeg bare kan indtage maden 

Det er også i den rigtig lave ende. Når man har så lav en bmi så plejer jdm. at sige at hun ikke vil løfte et øjenbryn hvis man tog over 25 kg. på. Så bare udnyt det og spis alt det du har lyst til. Det gjorde jeg. 

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.