hvornår fik i kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2016

Emma2013

Jeg fik først kvalme under fødslen ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2016

bette94

Babydreams skriver:

Hvordan er din kost da? 

Jamen jeg er ekstrem meget undervægtig, så jeg har fået en del hjælp fra sygehuset igennem det sidste år, hvor de har hjulpet mig med kosten og motionen osv.. Jeg spiser måltider hver anden time,  selvfølgelig ikke lige store hver gang, men for det meste så er det kun "små måltider",  det er dog en undtagelse hvis jeg spiser ude eller har gæster.  Jeg skal drikke en vis mængde vand om dagen og juice, og en vis mængde kakao/sødmælk. Plus jeg tager nogle forskellige vitaminer. Og jeg fik nemlig at vide, at kosten og indtagelsen jo kunne skyldes kvalmen i en mere eller mindre grad, og fordi jeg er inde i den rutine, jeg er, så kunne det være årsagen til, jeg ikke døjede med kvalme, men jeg kan jo selvfølgelig også bare være heldig. 

Anmeld Citér

15. august 2016

bette94

Emma2013 skriver:

Jeg fik først kvalme under fødslen ;-)

Så slap du da for den under graviditeten  

Anmeld Citér

15. august 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Fra uge 6 til uge 18 og igen i 3. trimester. Nyd at du ikke har kvalme!!! 

Anmeld Citér

15. august 2016

Steffecph

Med min datter kastede jeg op fra 5 fulde ud til 16 fulde uger. 

Jeg er 8+2 denne gang. Havde kvalme i ca to uger, men den er væk igen. Har det fantastisk denne gang :-) 

Anmeld Citér

15. august 2016

bette94

Morogbarn skriver:

Fra uge 6 til uge 18 og igen i 3. trimester. Nyd at du ikke har kvalme!!! 

Det gør jeg skam også. Jeg håber, det bliver ved sådan!! 

Anmeld Citér

15. august 2016

bette94

Steffecph skriver:

Med min datter kastede jeg op fra 5 fulde ud til 16 fulde uger. 

Jeg er 8+2 denne gang. Havde kvalme i ca to uger, men den er væk igen. Har det fantastisk denne gang :-) 

Det er da bare dejligt, så kan man rigtig nyde sin graviditet!! 

Anmeld Citér

15. august 2016

hautecouture

bette94 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Jeg havde lidt morgenkvalme omkring da jeg fandt ud af jeg var gravid - altså omkring uge 3-5 så stoppede det i et par uger eller 3 uger og så skal jeg ellers love for, at det ramte .. Fra omkring uge 8 var det virkelig slemt og jeg havde kvalme hver dag, hele dagen med hyppige opkastninger og ingen appetit. Først omkring uge 17 forsvandt kvalmen

I min første graviditet havde jeg mild morgenkvalme fra ca uge 7 og det varede lige et par uger, så var det overstået.

Anmeld Citér

16. august 2016

bette94

hautecouture skriver:

Jeg havde lidt morgenkvalme omkring da jeg fandt ud af jeg var gravid - altså omkring uge 3-5 så stoppede det i et par uger eller 3 uger og så skal jeg ellers love for, at det ramte .. Fra omkring uge 8 var det virkelig slemt og jeg havde kvalme hver dag, hele dagen med hyppige opkastninger og ingen appetit. Først omkring uge 17 forsvandt kvalmen

I min første graviditet havde jeg mild morgenkvalme fra ca uge 7 og det varede lige et par uger, så var det overstået.

Puha... Jeg håber godt nok ikke, at jeg længere henne kommer til at døje med det  

Anmeld Citér

16. august 2016

Erelkjaer

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Fra uge 6 gav næsten ALT mig kvalme, især lugten af kylling og løg. jeg levede 2 mdr af vandmelon, Hvidt brød og rød sodavand el meget mild skovbær saftevand. Min veninde havde lidt kvalme 5 dage i uge 11, så der er kæmpe forskel på, hvordan man reagere. 

Jeg kan stadig ikke fordrage lugten eller bare tanken om stegt kyllingebryst.. Selvom jeg ELSKEDE det før jeg blev gravid. Har dog ikke kastet op eller haft kvalme hele dagen

jeg er 16+4 nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.