hvornår fik i kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2016

bette94

Babydreams skriver:

Kvalme og opkast fra uge 5, er stadigvæk hårdt ramt af det, er nu 12+2 .. 

Håber snart det er ovre men tvivler 

i min søns graviditet for 4 år siden, var det fra uge 5 til uge 25 

Puha.. Jeg tror, jeg ville dø, hvis det var mig! Jeg håber for dig, at du slipper for at have det så længe denne gang også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Babydreams

bette94 skriver:

Puha.. Jeg tror, jeg ville dø, hvis det var mig! Jeg håber for dig, at du slipper for at have det så længe denne gang også. 

Det håber jeg så sandelig os selv, syntes allerede at jeg er godt drænet 

kaster mange gange op minimum 4-5 gange om dagen lige pt, det er dæleme hårdt - det er i hvert fald svært at nyde sin graviditet 

Anmeld Citér

12. august 2016

bette94

Babydreams skriver:

Det håber jeg så sandelig os selv, syntes allerede at jeg er godt drænet 

kaster mange gange op minimum 4-5 gange om dagen lige pt, det er dæleme hårdt - det er i hvert fald svært at nyde sin graviditet 

Det gør mig faktisk rigtig ked af det at høre..  Som sagt skal en graviditet nydes, og når man oplever det der i en så svær grad, så "frygter" man jo nærmest en graviditet.. Jeg døjer heldigvis ikke med det.... på nuværende tidspunkt 

Anmeld Citér

12. august 2016

MorTil3+

bette94 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Jeg har ikke haft kvalme i nogle af mine graviditeter. Men døjede til gengæld med halsbrand fra 2 trimester i alle graviditeter. Fik kvalme og kastede op under mine fødsler.

Anmeld Citér

12. august 2016

Babydreams

bette94 skriver:

Det gør mig faktisk rigtig ked af det at høre..  Som sagt skal en graviditet nydes, og når man oplever det der i en så svær grad, så "frygter" man jo nærmest en graviditet.. Jeg døjer heldigvis ikke med det.... på nuværende tidspunkt 

Kan huske fra min graviditet med min søn, der ønskede jeg faktisk ikke at få flere børn, netop grundet det ubehag, men er sammen med en ny mand der ingen børn har, til trods for han har taget min søn til sig, som var han, hans egen så var ønsket der, både fra hans og min side, at vi gerne ville give min søn en søskende, men er helt fast besluttet på dette er sidste barn jeg skal have 

har ellers altid drømt om en kæmpe børneflok, men tror bare desværre  ikke jeg er "skabt" til at være gravid. 

Nyd for det i fulde drag at du intet kvalme har - hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

12. august 2016

et-ønske

bette94 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg ved godt, det er meget forskelligt fra person til person, og at nogle slet ikke får det. Men jeg er i 7+0 nu, og jeg har overhovedet ikke døjet med kvalme. Men er der andre, der startede ud med slet ikke at have kvalme men så fik det senere hen? Og hvornår fik I det? ..

Med den ældste havde jeg ingen symptomer udover træthed  

med tvillingerne havde jeg voldsomt ømme bryster, men ingen kvalme  

Anmeld Citér

13. august 2016

bette94

Babydreams skriver:

Kan huske fra min graviditet med min søn, der ønskede jeg faktisk ikke at få flere børn, netop grundet det ubehag, men er sammen med en ny mand der ingen børn har, til trods for han har taget min søn til sig, som var han, hans egen så var ønsket der, både fra hans og min side, at vi gerne ville give min søn en søskende, men er helt fast besluttet på dette er sidste barn jeg skal have 

har ellers altid drømt om en kæmpe børneflok, men tror bare desværre  ikke jeg er "skabt" til at være gravid. 

Nyd for det i fulde drag at du intet kvalme har - hvor langt er du henne? 

Ja nogle de oplever utrolig meget ubehag, så de slet ikke ønsker graviditet igen 
- det gør jeg skam også, men min læge siger, at det kan være, fordi min kost er som den.
Jeg er i uge 7 

Anmeld Citér

13. august 2016

bette94

et-ønske skriver:

Med den ældste havde jeg ingen symptomer udover træthed  

med tvillingerne havde jeg voldsomt ømme bryster, men ingen kvalme  

Der har du da også været heldig så 

Anmeld Citér

13. august 2016

MyLove E

bette94 skriver:

Jeg ved ret præcis hvornår jeg blev gravid, da vi ikke havde haft sex i næste 3 måneder  ( en længere historie) præcis 2 uger efter tester jeg positivt og ugen efter kaster jeg op. Så ja der må være 4 uger og jeg kastede op inde til ca uge 16

Anmeld Citér

13. august 2016

Babydreams

bette94 skriver:

Ja nogle de oplever utrolig meget ubehag, så de slet ikke ønsker graviditet igen 
- det gør jeg skam også, men min læge siger, at det kan være, fordi min kost er som den.
Jeg er i uge 7 

Hvordan er din kost da? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.