førstegangsgravid som 42 årig og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2016

Rockertand

Falken42 skriver:

Puha liv ved NF og alt var fint .. Lille Blyp vil dog ikke vende hoved så hun måle ordentligt;-) men det hun nåede at se af nakkefoldskanning så den fin og tynd ud men ny NF på tirsdag .. Jeg er så glad og lettet 

Tillykke!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

mth

Falken42 skriver:

Puha liv ved NF og alt var fint .. Lille Blyp vil dog ikke vende hoved så hun måle ordentligt;-) men det hun nåede at se af nakkefoldskanning så den fin og tynd ud men ny NF på tirsdag .. Jeg er så glad og lettet 

Det er jeg glad for at høre- tillykke med det det gik desværre ikke så godt for os- endnu en MA og fik udskrabning i går. Det gik heldigvis godt og fysisk har jeg det fint men psykisk tager tager nok lidt længere tid at komme sig

Anmeld Citér

26. august 2016

Falk43

mth skriver:

Det er jeg glad for at høre- tillykke med det det gik desværre ikke så godt for os- endnu en MA og fik udskrabning i går. Det gik heldigvis godt og fysisk har jeg det fint men psykisk tager tager nok lidt længere tid at komme sig

Åh det er jeg ked af at hører , al det håb som så vender sig til sorg . Sender kram din vej 

Anmeld Citér

30. august 2016

Falk43

Falken42 skriver:

Åh det er jeg ked af at hører , al det håb som så vender sig til sorg . Sender kram din vej 

Nå sidste indlæg i denne tråd .. 

Alt er vel sidste nakkefold gik fint " Blyp " vælter rundt i fostervandet , havde ligt tømt blæren ! og er perfektion alle størrelser, mål og scanning  og jeg fik 1:789 .

Hurra . Er ikke nervøs længere og siger TAK  for jer der skrev og støttede , delte jeres egne erfaringer og historie , det hjalp rigtig meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.