Falken42 skriver:
Hej alle sammen
Jeg er NY i dette forum; fordi jeg aldrig har været gravid længe nok til at nå at oprette en profil . Jeg håber at i kan hjælpe mig .
Jeg er " førstegangs gravid en alder af 42 og det er længe ventet graviditet . Min mand og jeg mødte hinanden sent og har prøvet både efter insemination+ IVF uden resultat . vi er begge raske, men jeg har få æg , aldersbetinget ) Efterfølgende har jeg været spontant ! gravid x 2 ; men med MA ( missed Abortion ) i ca uge 6 og 7 . den ene gang nående vi at se hjerte blink men embryonet var lille i forhold til hvor lang jeg skulle være henne. Vi havde så opgivet og sat en grænse ved 43 og så ville vi begynde at bruge prævention og komme vidrer med andre planer i livet .
Nu er jeg i 9+2 ..OG hunde angst for at jeg får endnu en MA Jeg var til privat scanning i torsdags 8+4 ( troende at jeg havde MA da jeg ikke følte mig gravid længere) men HOV
om der ikke var liv og embryonet var alderssvarene og der var hjerne og hjertelyd ALT SÅ fint ud , helt normal graviditet .
Nu en uge senere synes jeg at alle graviditets symptomerne forsvinder , jeg er ikke så oppustet mere , ikke den samme tisse trang , næsten ingen kvalme ... og jeg kan sikkert finde på mere.
Jeg har tid hos min læge til første lægebesøg i forbindelse med graviditet på mandag men jeg kan slet ikke slå tanken ud af hoved , Min mand synes at vi skal tænke positivt , men jeg tænker hele tiden at det var den sidste chance der røg .
Har i ikke nogle gode erfaringer, jeg kan læne mig lidt op af . Jeg er så meget nybegynder og Googler alt for meget 

Jeg vil bare sige at du er slet ikke alene med de tanker og bekymringer. Jeg er 7+4 i dag, vi har prøvet at blive gravide siden jeg var 31 og jeg fylder snart 34 i år. Vi har været i behandling siden april 2015, og er blevet gravid ved 1. frysebehandling her i juli.Min sidste (og første) graviditet endte i MA i december, opdaget til nf i uge 13. fosteret var gået til grunde omkring i uge 9. Vi havde været til 2 ts, hvor der var fint hjerteblink men ligesom med dig, var fosteret for lille iforhold til hvor langt jeg skulle være henne.
vi var til tidlig scanning i fredags, hvor der var fint hjerteblink men så kom lægen til at sige at den endnu engang er lidt for lille..men at han var godt tilfreds..shit jeg har angst.. Jeg har næsten ingen symptomer haft og er så skrækslagen for endnu en MA. Jeg skal scannes igen på fredag for at se den lille vokser som den skal men lige nu har jeg svært ved at se positivt på det. Og det hjælper jo ikke ligefrem at google, som jeg desværre også er ret slem til.

Jeg tænker at der er rigtig gode muligheder for at alt er som det skal være, når i har set hjerteblink og spiren var rigtig størrelse. Held og lykke i morgen, jeg håber alt er i skønneste orden.