Falken42 skriver:
Drama og gyser ! Underligt .. Er du ikke smæk forvirret ? Hvad er så planen nu ? Ny scanning håber jeg pg et tillykke og det er vist en spire der vil blive
giv lige lyd når der er nyt
jeg er lige en nedtursdag .. Ligger lige og tuder lidt i sengen, mens manden laver mad .. Ingen symptomer i dag , ingen kvalme, ingen Mad lyst , ikke noget niv , 11 + 3 var til læge i går som svar på BP alt så så fint ud hun havde et fint svar fra gyn som besked Blyp som svarende til din fædre og i fon form .. Min forstoppelse er også ved at fortage sig .. Så nu har jeg den herlige bekymring igen .. Er det en MA .. Tiden bliver laaaaang til på torsdag til NF . Manden er sød og forstår mig godt , han kan jo bare ikke gørenoget og han tror på at det her er en " vinder" men han kan ikke mærke min krop og føler sig nok også lidt hjælpeløs . Shit nu tuder jeg lidt igen
Jo, skal til kontrol på onsdag. Pt ingen smerter eller blødninger, kun moderat kvalme. Jeg har haft en blodansamling som åbenbart har været kæmpe stor, eller det mener de i hvertfald. Det kunne vi bare ikke se på skanningen i går. Ja men jeg fik faktisk at vide at eftersom spiren var der endnu, var der rigtige gode muligheder det går godt. Men nu må vi se, jeg har allerede mentalt mistet engang, så jeg har ingen forventninger. Det var det værste jeg nogensinde har prøvet, og hvis den kunne overleve det, tænker jeg at den nok skal blive hængende 
prøv at slappe af- jeg har næsten ingen symptomer haft, fosteret var mindre end den skulle være, har styrtblødt, besvimet og været indlagt- og jeg er stadigvæk gravid så jeg tænker du har intet at være nervøs for!!
Det skal nok gå!!
Anmeld
Citér