førstegangsgravid som 42 årig og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

mth

Falken42 skriver:

Nu er jeg jo næsten Google Master �� Og pletblødning er ikke usædvanligt i graviditeten . Det har jeg læst flere steder . X for dig 

Endnu en skanning ovestået- bebsen viser sig at være noget af en fighter Den var vokset 6 mm på 5 dage, så den har indhentet endnu en dag og følger fint sin egen kurv. Jeg var helt sikkert på hjertet var holdt op med at slå, jeg blødte nemlig en del igår aftes og i morges men der var gået hul i blodansamlingen og jeg skulle regne med at bløde lidt endnu. Jeg fik at vide at jeg skal tage det med ro og skal skannes igen på fredag i næste uge.. Så gyseren fortsætter endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Falk43

mth skriver:

Endnu en skanning ovestået- bebsen viser sig at være noget af en fighter Den var vokset 6 mm på 5 dage, så den har indhentet endnu en dag og følger fint sin egen kurv. Jeg var helt sikkert på hjertet var holdt op med at slå, jeg blødte nemlig en del igår aftes og i morges men der var gået hul i blodansamlingen og jeg skulle regne med at bløde lidt endnu. Jeg fik at vide at jeg skal tage det med ro og skal skannes igen på fredag i næste uge.. Så gyseren fortsætter endnu 

Uhhhhh det Er en gyser . Men tillykke med speedy der og vi xxxx alt igen . Dejlig nyhed 

Anmeld Citér

18. august 2016

mth

Uhhhhh det Er en gyser . Men tillykke med speedy der og vi xxxx alt igen . Dejlig nyhed 

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu.. Siden vi havde været til skanning igår, havde jeg mavesmerter men da alt så fint ud, tænkte jeg ikke mere over det. Indtil jeg om eftermiddagen begyndte på at styrtebløde i stor stil med klumper, ligesom den gang jeg fik medicinsk abort.. Jeg blev hentet med en ambulance og blev akut indlagt. Jeg blødte så meget, at jeg besvimede på hospitalets toilet så jeg viste godt jeg havde mistet igen. Jeg blev scannet for at være sikker på det hele var kommet ud, hvor lægen så siger at der stadigvæk er noget i min livmoder. Det viser sig at spiren stadigvæk var der, med hjerteblink og masse af bevægelse. Vi var alle sikrepå jeg havde aborteret, men jeg er sgu stadigvæk gravid. Selvom jeg igen idag blødte kraftigt med klumper, dog ikke helt så meget som igår.. Det er bare ikke til at fatte ..

Anmeld Citér

18. august 2016

Falk43

mth skriver:

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu.. Siden vi havde været til skanning igår, havde jeg mavesmerter men da alt så fint ud, tænkte jeg ikke mere over det. Indtil jeg om eftermiddagen begyndte på at styrtebløde i stor stil med klumper, ligesom den gang jeg fik medicinsk abort.. Jeg blev hentet med en ambulance og blev akut indlagt. Jeg blødte så meget, at jeg besvimede på hospitalets toilet så jeg viste godt jeg havde mistet igen. Jeg blev scannet for at være sikker på det hele var kommet ud, hvor lægen så siger at der stadigvæk er noget i min livmoder. Det viser sig at spiren stadigvæk var der, med hjerteblink og masse af bevægelse. Vi var alle sikrepå jeg havde aborteret, men jeg er sgu stadigvæk gravid. Selvom jeg igen idag blødte kraftigt med klumper, dog ikke helt så meget som igår.. Det er bare ikke til at fatte ..

Drama og gyser ! Underligt .. Er du ikke smæk forvirret ? Hvad er så planen nu ? Ny scanning håber jeg pg et tillykke og det er vist en spire der vil blive  giv lige lyd når der er nyt

jeg er lige en nedtursdag .. Ligger lige og tuder lidt i sengen, mens manden laver mad .. Ingen symptomer i dag , ingen kvalme, ingen   Mad lyst , ikke noget niv , 11 + 3 var til læge i går som svar på BP alt så så fint ud hun havde et fint svar fra gyn som besked Blyp som svarende til din fædre og i fon form .. Min forstoppelse er også ved at fortage sig .. Så nu har jeg den herlige bekymring igen .. Er det en MA .. Tiden bliver laaaaang til på torsdag til NF . Manden er sød og forstår mig godt , han kan jo bare ikke gørenoget og han tror på at det her er en " vinder" men han kan ikke mærke min krop og føler sig nok også lidt hjælpeløs . Shit nu tuder jeg lidt igen  

Anmeld Citér

18. august 2016

Rockertand

Falken42 skriver:

Drama og gyser ! Underligt .. Er du ikke smæk forvirret ? Hvad er så planen nu ? Ny scanning håber jeg pg et tillykke og det er vist en spire der vil blive  giv lige lyd når der er nyt

jeg er lige en nedtursdag .. Ligger lige og tuder lidt i sengen, mens manden laver mad .. Ingen symptomer i dag , ingen kvalme, ingen   Mad lyst , ikke noget niv , 11 + 3 var til læge i går som svar på BP alt så så fint ud hun havde et fint svar fra gyn som besked Blyp som svarende til din fædre og i fon form .. Min forstoppelse er også ved at fortage sig .. Så nu har jeg den herlige bekymring igen .. Er det en MA .. Tiden bliver laaaaang til på torsdag til NF . Manden er sød og forstår mig godt , han kan jo bare ikke gørenoget og han tror på at det her er en " vinder" men han kan ikke mærke min krop og føler sig nok også lidt hjælpeløs . Shit nu tuder jeg lidt igen  

Det er på en eller anden måde lidt tragi-komisk, undskyld, at jeg smiler lidt.

Du lister op, hvor få symptomer eller mangel på samme, der er, - samtidigt med, at du er det mest hormonella kvindemenneske med helt naturlige bekymringer og tudeture.

Jeg kan selvfølgelig ikke udstede garantier, men mon ikke, det nok skal lykkes  

Anmeld Citér

18. august 2016

Falk43

Rockertand skriver:

Det er på en eller anden måde lidt tragi-komisk, undskyld, at jeg smiler lidt.

Du lister op, hvor få symptomer eller mangel på samme, der er, - samtidigt med, at du er det mest hormonella kvindemenneske med helt naturlige bekymringer og tudeture.

Jeg kan selvfølgelig ikke udstede garantier, men mon ikke, det nok skal lykkes  

Ja det værste er jeg ved det  jeg tør bare ikke tro helt på det, har haft 2 MA tidligere , så bliver Man bare en syg hormon bombe når 3 gang på falde rebet SKAl være vores gang ... Nogle gange skal det bare uuuuud på skrift , bær over med mig 

Anmeld Citér

18. august 2016

mth

Falken42 skriver:

Jo, skal til kontrol på onsdag. Pt ingen smerter eller blødninger, kun moderat kvalme. Jeg har haft en blodansamling som åbenbart har været kæmpe stor, eller det mener de i hvertfald.  Det kunne vi bare ikke se på skanningen i går. Ja men jeg fik faktisk at vide at eftersom spiren var der endnu, var der rigtige gode muligheder det går godt. Men nu må vi se, jeg har allerede mentalt mistet engang, så jeg har ingen forventninger. Det var det værste jeg nogensinde har prøvet, og hvis den kunne overleve det, tænker jeg at den nok skal blive  hængende 

prøv at slappe af- jeg har næsten ingen symptomer haft, fosteret var mindre end den skulle være, har styrtblødt, besvimet og været indlagt- og jeg er stadigvæk gravid så jeg tænker du har intet at være nervøs for!! Det skal nok gå!!

Anmeld Citér

18. august 2016

Rockertand

Falken42 skriver:

Ja det værste er jeg ved det  jeg tør bare ikke tro helt på det, har haft 2 MA tidligere , så bliver Man bare en syg hormon bombe når 3 gang på falde rebet SKAl være vores gang ... Nogle gange skal det bare uuuuud på skrift , bær over med mig 

P.S. Blev ups-gravid som 41-årig og har en stor, sund dreng snorksovende her, så kender til alle spekulationer omkring alder, men der ER altså også mange i vores alder, hvor det rent faktisk lykkes, det er bare som regel de andre historier, vi hører mest.

Anmeld Citér

18. august 2016

alenemor42

Og jeg kiggede lige på min dreng på 15 mdr som sover sødt ...... troede ikke jeg kunne få flere børn, har ikke brugt prævention i årevis af samme grund. 

Jeg var 43  og husk at symptomer kommer og går 

Anmeld Citér

25. august 2016

Falk43

Puha liv ved NF og alt var fint .. Lille Blyp vil dog ikke vende hoved så hun måle ordentligt;-) men det hun nåede at se af nakkefoldskanning så den fin og tynd ud men ny NF på tirsdag .. Jeg er så glad og lettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.