Falken42 skriver:
igen i lidt af en rutchebane .
Min "store" mave er væk ( forstoppelsen er også ved at være væk
) jeger i 11+1 og har det godt bort set fra sult og lidt kvalme om aftenen; Men nu er niv og murren stoppet ! der er faktisk kun lidt , meget lidt, om aftenen , er nu hunde nervøs igen og bruger meget energi på ikke at koncentrerer mig om maven .
Jeg har ikke mærke nogen appelsin lige under skam benet ( har også bag ud vendt livemodet , måske er det derfor ? ) og er kommet til at Google lidt igen
. Jeg prøver at holde ud til NF , men hvis manden " gav Lov " så strøg jeg ind og blev scannet igen ( han synes at alt er normalt , har han læst sig til ;-) og alt var jo fint i tirsdags og det var det Jo...

ÅH den NF den står som en mile pæl for mig . der er Meget lang tid til den 25/8 . Jeg skal til læge i morgen , svar på Blodprøver , så kan hun får lov til at hører på mine bekymringer og det hjælper også at skrive lidt ned her , i behøver ikke at svare . Jeg har bare brug for at FÅ det sagt/ skrevet og da graviditeten stadig er hemmelig ( til Efter NF ) , så er det her ventilen 
Jeg vil nu godt svare alligevel
det med bekymringer kender jeg desværre alt for godt til. Jeg begyndte nemlig at bløde i går, i starten lidt brunt, efterfulgt en lille frisk blødning, så stoppede det. Lige da jeg troede det var overstået, begynder jeg at bløde igen idag, endnu en frisk blødning, som heldigvis er holdt op igen. Jeg er i panik, og forventer hele tiden det tager styrke. Ingen klumper eller smerter dog, i hvertfald endnu. Jeg var nødt til at køre hjem fra arbejde, og nu ligger jeg på sofaen og forventer det værste.
Jeg holdte op med at bruge crinone i fredags, ved ikke om det har noget at sige. Og jeg fik også at vide jeg havde en lille blodsamling og vil måske bløde men jeg er ikke særlig optimistisk lige nu. Skanningen blev flyttet til fredag, så vi kan få vished.
Jeg håber det bedste for dig
Anmeld
Citér