SØS skriver:
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke forstår dig - du HAR en baby på bare 2 Måneder! Nyd dog det lille pus og giv ham/hende den fulde opmærksomhed, som sådan et lille menneske fortjener og som du pt. er i stand til at give. Jeg synes (og det er naturligvis min personlige holdning) at det er SÅ synd når helt små mennesker skal være de store søskende, hvilket naturligt betyder at tilsidesætte behov mv. - det forstår de slet ikke. Der er fem år mellem mine drenge og de har SÅ meget glæde af hinanden og knuselsker hinanden. Vi har stort set overhovedet ikke oplevet jalousi og "ulvetime" kender vi slet ikke. Det har bare altid kørt stille og roligt. Personligt ville jeg aldrig vælge mindre end 3 år imellem mine børn.
vh. Line
Bliver lige nødt til at kommentere.
Hvorfor er det synd for nummer et?
Jeg kommer til at gå fra barsel til barsel, hvilket gør at jeg har rigtig meget tid det første år af hans institutionsliv og har mulighed for fridage og tidlige dage.
Jeg har haft kvalme og været meget træt, men det er ikke gået ud over ham tværtimod, har jeg kunnet sove når han har sovet og dermed havde energi til ham når han var vågen, hvis jeg gik på arbejde, ville jeg mene at der mere gik ud over ham da jeg ville være total færdig og mangle overskud når jeg kom hjem.
I og med at min er så lille vil han slet ikke kunne huske at han har været alene.
Du må meget undskylde men det lyder lidt som du synes at man er børnemishandler fordi man vælge søskende tidligt
Anmeld
Citér