SØS skriver:
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke forstår dig - du HAR en baby på bare 2 Måneder! Nyd dog det lille pus og giv ham/hende den fulde opmærksomhed, som sådan et lille menneske fortjener og som du pt. er i stand til at give. Jeg synes (og det er naturligvis min personlige holdning) at det er SÅ synd når helt små mennesker skal være de store søskende, hvilket naturligt betyder at tilsidesætte behov mv. - det forstår de slet ikke. Der er fem år mellem mine drenge og de har SÅ meget glæde af hinanden og knuselsker hinanden. Vi har stort set overhovedet ikke oplevet jalousi og "ulvetime" kender vi slet ikke. Det har bare altid kørt stille og roligt. Personligt ville jeg aldrig vælge mindre end 3 år imellem mine børn.
vh. Line
Jeg nyder såmænd også min lille baby fuldt ud, ingen tvivl der
Har da heller ikke skrevet, at vi er i gang allerede nu.. Jeg skrev, at jeg allerede nu drømte om nr 2, og gerne ville ha dem tæt på hinanden, og derfor s'gte noget erfaring fra nogle der har dette.. Det er da ikke det samme som at skrive, at vi er i gang allerede nu, eller at jeg ikke nyder min baby fuldt ud, og at den bette ikke får den fulde opmærksomhed som de har brug for... Ved ikke lige hvor du får det fra..
Og fint at 5 år har fungeret for jer, er bare ikke det vi ønsker os, og heller ikke 3 år...
Anmeld
Citér