Bader jeres børn nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2016

FrkLarsen

Nej, min datter bader ikke nøgen i det offentlige. Hun fylder 6 her d 4/8, og personligt synes jeg det er en alder hvor hun ikke skal rende nøgen rundt blandt andre mennesker 

Hjemme i haven er hun nøgen i badebassin 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

modesty

anna111 skriver:

Nej aldrig om mine børn nogen sinde kommer til at bade nøgne ved stranden !! 

Ingen gang far må få vores 2 åri pige med ind i omklædningsrum i svømmehallen 

Og det er 100 % mine ejne følelsers skyld blev selv voldtaget som barn og jeg 1000 % overbeskytter dem når det har noget med nøgen hed foran andre mænd at gøre !!! 

Og forstår på ingen måde dem der så lader deres børn bade nøgne ligesom de nok på ingen måde forstår mig   

Sådan er vi jo forskellige 

Tror du virkelig at kan kan beskytte dine børn mod noget som helst ved at forbyde at de bader nøgne?

Jeg er virkelig ked af hvad der er sket med dig som barn. Det er ikke noget som nogen børn eller voksne bør blive udsat for.

Men jeg synes at du skal tænke over om ikke du med dine forsøg på at beskytte dine børn i virkeligheden overfører dine egne traumer på dem og forhindrer dem i at få et skamfrit og afslappet forhold til egen krop og seksualitet.

Anmeld Citér

24. juli 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Morogbarn skriver:

Et spørgsmål til jer med mindre børn. Lader I jeres børn bade nøgne, når I er ved stranden? Hvorfor?/hvorfor ikke? 

Vi er på første ferie med lillemanden på 19 mdr. og kom til at diskutere, om det stadig er "tilladt" at små børn bader nøgne ved stranden. Jeg gjorde det selv som barn, husker jeg...

Ja min "lille" søn, som lige er blevet 4 år bader (naturligvis) nøgen ved stranden. Jeg synes det er det mest naturlige i hele verden. Vores store søn på 9 år har badeshorts på. Mine drenge har helt lyst hår, men er kulsorte efter få dage i solen - de bliver naturligvis smurt med god solcreme flere gange om dagen, men de tåler solen fantastisk ligesom min mand og jeg 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Zelinasmor

Har det ok med børn bader nøgne under 10 år. Alt over inkl voksne synes jeg ikke om bader nøgne foran andre. Fordi kroppen nu engang er seksuelt spændende i teenage alderen OG når man er voksen. Men der er vi jo så forskellige. Har bare ikke lyst til at glo på andre voksnes kønsdele offentlige steder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.