Problemer med xkæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

RosSofi

og i forhold til dem, der skriver at samvær ikke er en pligt men en ret. Selvfølgelig er det det, men altså statsamtet må da ud fra barnets alder kunne give et eller andet bud på, hvor lidt/meget tid et menneske bør tilbringe med sit barn for, at det knytter sig til én?

Da min veninde fik sin baby for 6,5 år siden, var hun og faren gået hver til sit, under graviditeten og der anbefalede statsamtet faktisk, at han kom på kortere besøg 2-3 gange om ugen, da barnet var spæd. Da det så var 6-9 mdr og amningen var trappet lidt ned begyndte han selv at kunne have pigen to gange om ugen i nogen timer osv. Ingen børn er ens, men der må da være en eller anden anvisning, der kan prøves.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

What the fuck?

Hver 6. lørdag? Hvordan knytter en baby sig til en forælder hver 6. lørdag?

Er du sikker på, at han er interesseret i at være far overhovedet?

Jeg aner ikke, hvordan nogen nogensinde skulle kunne knytte sig til en, de ser så sjældent, men jeg kan jo desværre ikke tvinge ham, hvis han ikke ønsker mere kontakt. 

Jeg sidder også tilbage med følelsen af, at det rent faktisk er årsagen til, at han forlod mig... 

Anmeld Citér

15. juli 2016

RosSofi

Anonym skriver:

Jeg aner ikke, hvordan nogen nogensinde skulle kunne knytte sig til en, de ser så sjældent, men jeg kan jo desværre ikke tvinge ham, hvis han ikke ønsker mere kontakt. 

Jeg sidder også tilbage med følelsen af, at det rent faktisk er årsagen til, at han forlod mig... 

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det er gået for sig, men ud fra hans reaktion tænkte jeg også godt nok på, om graviditeten var ønsket? Altså fra jer begge?

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det er gået for sig, men ud fra hans reaktion tænkte jeg også godt nok på, om graviditeten var ønsket? Altså fra jer begge?

Vores barn var ikke planlagt, men vi blev enige om at beholde det... Og der har da heller ikke været problemer, før han pludselig tog på kursus og aldrig kom hjem igen. :/ 

Anmeld Citér

15. juli 2016

RosSofi

Anonym skriver:

Vores barn var ikke planlagt, men vi blev enige om at beholde det... Og der har da heller ikke været problemer, før han pludselig tog på kursus og aldrig kom hjem igen. :/ 

Stakkels dig. Han lyder desværre som en mand, der har gabt over mere end han har kunnet klare. Men det kan du jo ikke bruge til noget.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Stakkels dig. Han lyder desværre som en mand, der har gabt over mere end han har kunnet klare. Men det kan du jo ikke bruge til noget.

Tak... 

Jeg prøver at få ham i tale så godt, jeg kan. Hvis han kan sætte ord på, så kan jeg måske finde noget hjælp til ham eller måske finde en løsning, det fungerer for både vores barn og ham, men det er svært, når han ikke vil tale om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.