Problemer med xkæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.796 visninger
65 svar
68 synes godt om
8. juli 2016

Anonym trådstarter

Min x ser vores barn hos mig da det ikke er særlig gammelt. Når vores barn er vågen er alt godt og vi hygger alle 3, men så snart han sover, så går det hele i sort for os. 

Min x har lukket helt af og vil ikke snakke med mig. Han vil ikke forstå, hvad jeg siger og siger, at han får hovedpine af min snakken. 

Hvornår er nok nok? Jeg kan slet ikke holde til at stemningen er så dårlig mellem os og jeg ved ikke, hvordan vi skal løse det, når han ikke vil snakke om tingene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Min x ser vores barn hos mig da det ikke er særlig gammelt. Når vores barn er vågen er alt godt og vi hygger alle 3, men så snart han sover, så går det hele i sort for os. 

Min x har lukket helt af og vil ikke snakke med mig. Han vil ikke forstå, hvad jeg siger og siger, at han får hovedpine af min snakken. 

Hvornår er nok nok? Jeg kan slet ikke holde til at stemningen er så dårlig mellem os og jeg ved ikke, hvordan vi skal løse det, når han ikke vil snakke om tingene. 

Hvad er det han ikke vil forstå/snakke om ?

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvad er det han ikke vil forstå/snakke om ?

Hvad der gik galt mellem os og hvad vi nu gør med vores søn fremover - samvær/jul/fødselsdag. Det kan jo ikke fortsætte på denne måde, når vi ikke kan snakke sammen. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvad der gik galt mellem os og hvad vi nu gør med vores søn fremover - samvær/jul/fødselsdag. Det kan jo ikke fortsætte på denne måde, når vi ikke kan snakke sammen. 

I skal selvfølgelig snakke om samvær fremover, men forstår godt hans hovedpine hvis du begynder at snakke om hvorfor det gik galt imellem jer hver gang han er hos dig ( nu ved jeg selvfølgelig heller ikke grunden)

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

I skal selvfølgelig snakke om samvær fremover, men forstår godt hans hovedpine hvis du begynder at snakke om hvorfor det gik galt imellem jer hver gang han er hos dig ( nu ved jeg selvfølgelig heller ikke grunden)

Jeg kender heller ikke grunden...

Anmeld Citér

8. juli 2016

karivinc

Anonym skriver:

Sikke en øv situation. Hvis jeres kommunikation bliver værre, ville jeg få statsforvaltningen ind over, så de kan afgøre, hvor meget samvær han skal have og hvor det skal foregå.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Undskyld, men tænker at han er gået fra dig uden af du har fået en begrundelse for det ?. Hvis det er der den ligger, så havde jeg helt klart droppet det emne når han kom på samvær med sin søn. Ja, det gør møg ondt, men det vigtigste emne må vel være at få et ordenligt samværs forhold/ (hvornår og hvordan)op at køre

Anmeld Citér

8. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
karivinc skriver:

Sikke en øv situation. Hvis jeres kommunikation bliver værre, ville jeg få statsforvaltningen ind over, så de kan afgøre, hvor meget samvær han skal have og hvor det skal foregå.

Hvorfor skal statsforvaltningen blandes ind i, at mor ikke helt ved grunden til de er gået fra hinanden ?

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Undskyld, men tænker at han er gået fra dig uden af du har fået en begrundelse for det ?. Hvis det er der den ligger, så havde jeg helt klart droppet det emne når han kom på samvær med sin søn. Ja, det gør møg ondt, men det vigtigste emne må vel være at få et ordenligt samværs forhold/ (hvornår og hvordan)op at køre

Ja, det er rigtigt! Han tog på kursus og jeg fik en besked om, at han ikke kom hjem mere. Han havde fået en lejlighed i Aalborg. 

Helt enig, men når vi heller ikke kan snakke om det, og han bare vil skrive dagen før, han får tid til at kigge forbi, så synes jeg det er svært at bevare den gode stemning og overskuddet altid.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvorfor skal statsforvaltningen blandes ind i, at mor ikke helt ved grunden til de er gået fra hinanden ?

Hun tænker vel mest på at vi ikke kan fastsætte noget ordentligt samvær.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.