Når en kreditor bliver ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2016

ErDetSnartNU

Hvor stor er gælden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvor stor er gælden? 

2500 mangler der har betalt halvdelen af den men måtte jo stoppe med betale da jeg er alene i øjeblikket med min søn så har valgt at printere bank lån osv 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

2500 mangler der har betalt halvdelen af den men måtte jo stoppe med betale da jeg er alene i øjeblikket med min søn så har valgt at printere bank lån osv 

Priotere skulle der stå 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Er bare sådan lidt i tvivl hvad jeg skal melde ham for 

Ulovligt inkasso virksomhed. Han må under ingen omstændigheder selv inddrive de penge! Det er total ulovligt og det har desuden en snært af trusler,  da han truer med at besøge dig,hvis ikke der tilkommer ham nogle penge.

Det må han ikke og det vil politiet tage alvorligt. Kontakt dem med det samme.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Bshizzle

Tror du har fået dit svar fra andre.. 

Men kan fortælle dig at min mand har tidligere haft sådan et firma du snakker om, som udlejer disse ting samt telte.. 

Og det er rigtigt, at du ikke skal finde dig i at han møder op på din bopæl og genere dig.

Vigtig ting... Har DU skrevet under med DIN underskrift på disse ting der blev udlejet til jer?? 

Eller er det din X som har gjort det..?

Ham i har lejet af, han kan kun gøre det at han kan sende en regning.. Og 3 rykkere.. Og SÅ skal han videregive det til en inkasso. 

- Mange vælger ikke inkasso, da det er en udgift for dem selv osse  

Anmeld Citér

7. juli 2016

Fru Hansen

Anonym skriver:

Ej altså. De må du da kunne spare sammen. 

Jeg har læst tråden og kan se at du er enlig mor,  men det må da være bedre at få det her ud af verden. Hvis du kunne tilbyde ham 200 pr md kunne du vel i stedet have sparet dem op og betalt ham?

Jeg er fra en stor familie af selvstændige erhvervsdrivende og kan fortælle dig at hvis man er et mindre firma og kun skal inddrive små beløb kan det ikke altid svare sig at betale et inkasso firma for det. 

Selvfølgelig skal vedkommende opføre sig pænt overfor dig men det er trods alt DIG og ikke ham der er skyld i situationen. 

Jeg har på nærmeste hold oplevet hvor galt det kan gå i et firma hvis kunderne ikke betaler deres regninger :-(  

Det kan godt være at dine 2500 ikke er skyld i alverden - men du er jo så sansynligvis  ikke den eneste der skylder firmaet penge ... Det kan et lille firma ikke bære. Du siger at du skal sørge for dit barn - men vedkommende firma-ejer har måske også børn at forsørge. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Ej altså. De må du da kunne spare sammen. 

Jeg har læst tråden og kan se at du er enlig mor,  men det må da være bedre at få det her ud af verden. Hvis du kunne tilbyde ham 200 pr md kunne du vel i stedet have sparet dem op og betalt ham?

Jeg er fra en stor familie af selvstændige erhvervsdrivende og kan fortælle dig at hvis man er et mindre firma og kun skal inddrive små beløb kan det ikke altid svare sig at betale et inkasso firma for det. 

Selvfølgelig skal vedkommende opføre sig pænt overfor dig men det er trods alt DIG og ikke ham der er skyld i situationen. 

Jeg har på nærmeste hold oplevet hvor galt det kan gå i et firma hvis kunderne ikke betaler deres regninger :-(  

Det kan godt være at dine 2500 ikke er skyld i alverden - men du er jo så sansynligvis  ikke den eneste der skylder firmaet penge ... Det kan et lille firma ikke bære. Du siger at du skal sørge for dit barn - men vedkommende firma-ejer har måske også børn at forsørge. 

Du behøver sådan set ikke fortælle noget jeg godt ved er forkert jeg skylder de penge og det er ikke fordi jeg ikke vil betale ham havde jeg dem lige nu og her havde han fået dem - men har måtte priotere andre ting lige pt for at få min hverdag op at køre 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Tror du har fået dit svar fra andre.. 

Men kan fortælle dig at min mand har tidligere haft sådan et firma du snakker om, som udlejer disse ting samt telte.. 

Og det er rigtigt, at du ikke skal finde dig i at han møder op på din bopæl og genere dig.

Vigtig ting... Har DU skrevet under med DIN underskrift på disse ting der blev udlejet til jer?? 

Eller er det din X som har gjort det..?

Ham i har lejet af, han kan kun gøre det at han kan sende en regning.. Og 3 rykkere.. Og SÅ skal han videregive det til en inkasso. 

- Mange vælger ikke inkasso, da det er en udgift for dem selv osse  

Det står i mit navn så det er mig der hæfter for skylden og den kamp gider jeg ikke tage med min Eks mere vil gerne videre i mit liv men har aldrig modtaget rykker og lignende - han har altid været sådan lidt aggressivt til værks som nu og utrolig han kommer forbi bare for smide sit visit kort i min postkasse som om jeg lige skulle glemme jeg skyldte ham de penge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.