Når en kreditor bliver ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du skal kontakte politiet.

Tror du virkelig de vil gøre noget ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tror du virkelig de vil gøre noget ?

Selvfølgelig vil de det!

Anmeld Citér

6. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Selvfølgelig vil de det!

Er bare sådan lidt i tvivl hvad jeg skal melde ham for 

Anmeld Citér

6. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Er bare sådan lidt i tvivl hvad jeg skal melde ham for 

Du skal ringe til politiet og fortælle hvad der er sket. Det er ikke din opgave at finde frem til paragrafferne, det er politiets. 

Det er derfor vi betaler skat. 

Det er jo chikane, og det må da være yderst ubehageligt at opleve.

Anmeld Citér

6. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du skal ringe til politiet og fortælle hvad der er sket. Det er ikke din opgave at finde frem til paragrafferne, det er politiets. 

Det er derfor vi betaler skat. 

Det er jo chikane, og det må da være yderst ubehageligt at opleve.

Er det bestemt også

Anmeld Citér

6. juli 2016

Sprit25

Kan du ikke kontakte både politi og banken? Låne pengene af banken til at betale ud? Fortæl dem helt ærligt hvad der foregår

Anmeld Citér

6. juli 2016

Babs12

Hvad eksisterer der af aftale på lånet? 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Han bliver simpelhen ved og jeg har skrevet tin ham flere gange at han godt må holde sig væk men han skriver vi ses en af dagene  ved slet ikke hvad jeg skal gøre..

Som sagt. Meld ham for chikane. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

ja okay lige for gøre en lang historie kort har noget gammelt gæld igennem min Eks som jeg pt slet ikke har mulighed for betale - manden der har firmaet hvor  jeg skylder pengene bliver ved med komme banke på min dør og han vil slet ikke respektere jeg lige pt ikke har råd til betale den gæld af mange årsager.  Jeg har bedt ham om mange gange at lade være med komme men kontakte mig telefonisk eller via e-mail men dette respektere han heller ikke - de sidste 2 gange han har været her han har vækkede min søn på 3 måneder. Må han godt blive ved på den måde ? Han er virkelig ubehagelig...  Og forstår bare ikke jeg pt ikke kan afdrage med noget som helst .. Er der noget Man kan gøre for han ikke dukker op...

Gå ind og læs det her du har loven på din side så få fat i politiet 

http://spinke.dk/inkasso

Anmeld Citér

7. juli 2016

Bb2015

Hej med dig. 

Mit råd er som mange skriver at kontakte politiet. Det kan ikke være i orden at dukke op som han lyster og ignorere dine forespørgsler om at tage den den formelle vej. 

Men som en også skriver så er den bedste måde at komme helt ud af de private lånevirksomheder på simpelthen at tage et tilsvarende lån i banken og betale det andet lån helt af med - de tager ihvertfald sagen + de formelle tiltag mere professionelt og du kan godt regne med at banken ikke møder op på din adresse! Det er ihvertfald mit bedste forslag. Snak med banken og kom ud af det private lån. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.