ja okay lige for gøre en lang historie kort har noget gammelt gæld igennem min Eks som jeg pt slet ikke har mulighed for betale - manden der har firmaet hvor jeg skylder pengene bliver ved med komme banke på min dør og han vil slet ikke respektere jeg lige pt ikke har råd til betale den gæld af mange årsager. Jeg har bedt ham om mange gange at lade være med komme men kontakte mig telefonisk eller via e-mail men dette respektere han heller ikke - de sidste 2 gange han har været her han har vækkede min søn på 3 måneder. Må han godt blive ved på den måde ? Han er virkelig ubehagelig... Og forstår bare ikke jeg pt ikke kan afdrage med noget som helst .. Er der noget Man kan gøre for han ikke dukker op...
Nu er det ikke for at træde på dig, men er det sådan en helt reelle långiver eller er det en ven/bekendt eller andet, din eks og du har lånt penge af på daværende tidspunkt?
Jeg tænker nemligt, personen får jo intet ud ad, at møde op på din adresse hver mdr. uden div lånepapir, så du/I kan få på skrift hvordan gælden kan afvikles, samt vidst dette så ikke overholdes, at firmaet/långiveren så kan sende det videre til inkasso.
Og igen, det er virkelig ikke for at træde på dig, men bare for at kan hjælpe dig bedst muligt.

Anmeld
Citér