Når en kreditor bliver ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kontakt politiet. Det er chikane. Selvfølgelig skal han have sine penge. Men kan han ikk vente må den jo til inkasso. 

Helt enig betalte også gerne det hvis jeg kunne men min livs situation er bare lidt anderledes lige i øjeblikket 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

sandramor

Anonym skriver:

Helt enig betalte også gerne det hvis jeg kunne men min livs situation er bare lidt anderledes lige i øjeblikket 

Jeg ville også sige kontakt politiet! 

Han skal som sagt ikke komme rendende i tide og utide..... Han kan bare sende der til inkasso lige som alle andre kreditorer gør... Vil han ikke det jamen så er det hans valg.... 

Men sys ikke du skal finde dig i han dukker op i tide og utide.... Hvis han kommer igen så siger du at nu stopper festen og du ringer til politiet! 

Anmeld Citér

6. juli 2016

GrønStjerne

Jeg synes du skal tjekke med noget gratis advokat bistand hvad du har af rettigheder, og hvad han kan tillade sig.

Jeg er enig med de andre i at han ikke bare må dukke op, men jeg synes du skal skrive til ham og gemme en kopi af brevet, så du ikke "bare" har sagt det til ham.

Google gratis advokatbistand og få lidt råd og vejledning af nogle professionelle.

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Kender det selv og det skulle skam heller ikke opfattes som kritik til dig. Det er ham der er gal på den 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Klumpe-dumpe

ja okay lige for gøre en lang historie kort har noget gammelt gæld igennem min Eks som jeg pt slet ikke har mulighed for betale - manden der har firmaet hvor  jeg skylder pengene bliver ved med komme banke på min dør og han vil slet ikke respektere jeg lige pt ikke har råd til betale den gæld af mange årsager.  Jeg har bedt ham om mange gange at lade være med komme men kontakte mig telefonisk eller via e-mail men dette respektere han heller ikke - de sidste 2 gange han har været her han har vækkede min søn på 3 måneder. Må han godt blive ved på den måde ? Han er virkelig ubehagelig...  Og forstår bare ikke jeg pt ikke kan afdrage med noget som helst .. Er der noget Man kan gøre for han ikke dukker op...

Nu er det ikke for at træde på dig, men er det sådan en helt reelle långiver eller er det en ven/bekendt eller andet, din eks og du har lånt penge af på daværende tidspunkt? 

Jeg tænker nemligt, personen får jo intet ud ad, at møde op på din adresse hver mdr. uden div lånepapir, så du/I kan få på skrift hvordan gælden kan afvikles, samt vidst dette så ikke overholdes, at firmaet/långiveren så kan sende det videre til inkasso. 

Og igen, det er virkelig ikke for at træde på dig, men bare for at kan hjælpe dig bedst muligt. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kender det selv og det skulle skam heller ikke opfattes som kritik til dig. Det er ham der er gal på den 

Okay  ja jeg føler heller ikke det mig der er gal på den her selvom jeg ved det kun er mig der er skyld i gælden 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Nu er det ikke for at træde på dig, men er det sådan en helt reelle långiver eller er det en ven/bekendt eller andet, din eks og du har lånt penge af på daværende tidspunkt? 

Jeg tænker nemligt, personen får jo intet ud ad, at møde op på din adresse hver mdr. uden div lånepapir, så du/I kan få på skrift hvordan gælden kan afvikles, samt vidst dette så ikke overholdes, at firmaet/långiveren så kan sende det videre til inkasso. 

Og igen, det er virkelig ikke for at træde på dig, men bare for at kan hjælpe dig bedst muligt. 

Det er en privat virksomhed og ham der ejer den der dukker op 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Okay  ja jeg føler heller ikke det mig der er gal på den her selvom jeg ved det kun er mig der er skyld i gælden 

Næh kan du ikke betale så kan du ikke betale også kender du konsekvensen at ryge i RKI.

at han så ikke vil det er jo hans problem. 

Men synes du dksl kontakte politiet hvis han fortsætter med at troppe op på adressen. For det er ikke i orden

Anmeld Citér

6. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Næh kan du ikke betale så kan du ikke betale også kender du konsekvensen at ryge i RKI.

at han så ikke vil det er jo hans problem. 

Men synes du dksl kontakte politiet hvis han fortsætter med at troppe op på adressen. For det er ikke i orden

Han bliver simpelhen ved og jeg har skrevet tin ham flere gange at han godt må holde sig væk men han skriver vi ses en af dagene  ved slet ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld Citér

6. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Han bliver simpelhen ved og jeg har skrevet tin ham flere gange at han godt må holde sig væk men han skriver vi ses en af dagene  ved slet ikke hvad jeg skal gøre..

Du skal kontakte politiet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.