Jeg kender en der har haft sine børnebørn en uge hver sommer, fra et års alderen. Fordi de elsker det, alle sammen. Hvorfor er det slemt og skal være en nødløsning at være på ferie hos bedsterne? Hygge med bedsterne er da det bedste, forkælelse...
Så hvis jeres forældre eller svigerforældre spurgte, ville i sige nej fordi det ikke er nødvendigt og ferie kun er med forældre?
Jeg er ligeglad med hvad andre gør og mener er rigtig for deres børn
Jeg mener at mine børn ikke skal undvære mig en hel uge når de er 1 år gammel.
Og med tanke på at ikke engang min på 4 nu har lyst til at være væk fra mig andet end et par dage tror jeg næppe han ville nyde at undvære mig 1 uge da han var 1 år.
Det skal jo gerne være rart for alle parter og spurgte mine svigerforældre ville jeg sige at vi måtte tage det dag for dag og heldigvis ved jeg mine svigerforældre respekterer mine børns behov og ville ringe når det er nok
Jeg ville tilgengæld sige nej hvis det drejede sig om en 1 årig da jeg ikke mener det er en 1 årigs tarv at være væk fra sin primære omsorgsperson i så mange dage.
Men går udfra at de omtalte forældre ved hvad deres børn kan klare og ikke klare i den alder.
Læser nu heller ikke nogen steder at der er nogen der ikke vil sende deres børn på ferie men derimod at de fleste kigger på barnets behov og alder og flere har da skrevet at f.eks deres skolebørn er på ferie i en uges tid.
Mine er også men altså kun et par dage da det er nok for dem og de savner -
Men ferie behøver vel ikke være en uge før det er rigtig ferie.
Anmeld
Citér