Det her er ikke et sket opstød... Det er faktisk et oplæg fordi jeg undre mig 
hvorfor er det pludselig at mange forældre ikke synes ens børn skal på ferie ved bedsteforældrene længere?? Andet end en weekend?
Kan huske da jeg var lille da var mine bedsteforældre allerede meget gamle og jeg var dybt misundelig på mine veninder som skulle på sommerferie hos mormor og morfar eller farmor og farfar..... Og her snakker vi ihvertfald en uge.... Ved også der er en del fra min store datters klasse(11 år) der skal på ferie hos bedsteforældre og de GLÆÆÆÆDER SIG
synes det er så skønt at se....
Mine forældre er desværre døde begge to så den store har kun farmor og farfar og den lille kun sin farmor.... Og de skal også på ferie der i en lille uge... Og de glææææder sig begge to helt vildt....
så er bare nysgerrig hvorfor er det pludselig blevet sådan at ens børn da absolut ikke skal på ferie hos bedsteforældre længere og ofte med den begrundelse at det har vi ikke behov for eller det er for længe at være væk for dem og for os at undvære dem....( er godt klar over st alt afhænger af hvilket forhold man selvfølgelig har til sine forældre og børnene til deres bedsteforældre)
ja jeg synes bare det er ærgerligt 
god søndag 
Anmeld
Citér