Tøsen1234 skriver:
Hejsa 
jeg er 14 nu og min kæreste er 15, vi snakker om at få et barn om 1år og 2 mdr
- så jeg bliver gravid i 2017 og føder i 2018 
- der er jeg så næsten 17 og og han er 17 
Men vi ved godt at der er mange overvejelser...
kan kommunen finde på at tvangsfjerne barnet?(jeg er selv anbragt pt)
økonomi? - kan man få støtte?
Hvor gammel skal man være for at må få et barn uden at skulle tænke på om kommunen vil blande sig? 
Er der flere spørgsmål man kan stille sig selv? 
Vi synes at unge forældre er ligeså gode som gamle forældre... 
Hvordan forholder man sig til hvis ens forældre ikk ville synes om det? - har tænkt mig at holde det hemmeligt så længe at de ikke må gøre noget 

Min kærestes forældre er afklaret / okay med det
På forhånd tak for svar❤️
Jeg har en dreng, der er 15 år. Altså lige så gammel som din kæreste. Her er hvad hans dag går med:
-Han har lige afsluttet de skriftlige eksaminer i 9. klaSse. Nu er han igang med at læse op til de mundtlige.
-Spiller online games med venner.
-Har venner på besøg her, eller er hos dem.
-Sport
-Går til fest engang imellem.
-Går op i hår/tøj osv. Bliver i ekstra godt humør hvis han har en god hår-dag.
-Har ikke nogen bekymringer, set med voksne øjne.. Det kan godt være en stor bekymring for ham, hvis yndlingsblusen ikke lige er vasket, eller deo'en er tom, eller hvis nettet lacker midt i et game.
Kort sagt han er bare en stor dreng, en ung mand. Han er igang med at afslutte et kapitel(folkeskolen), og efter sommerferien starter et nyt(gymnasiet).
Han har også en kæreste. Når de er sammen, ser de film, hører musik. Holder i hånden, måske et enkelt kys. Griner og pjatter og snakker meget længe på skype, når de ikke er sammen.
Han ved ikke hvad han vil arbejde med endnu. Måske politimand, advokat eller noget inden for biologi.
Han har da også nævnt at han engang gerne vil giftes og have et par børn. Men det er slet ikke noget han tænker på til daglig, og jeg kan slet ikke forestille mig, hvis han skulle til at være far. Han er god til børn, vil gerne lege med dem og de med ham. Men helt små børn/babyer der græder, det gider han ikke høre på. Bare tanken om at han skulle skifte en ble, ej det er helt urealistisk.
Hvis hans kæreste blev gravid, er jeg slet ikke i tvivl om at de ville gå fra hinanden. Hun skal i øvrigt på efterskole efter sommerferien, så forholdet glider nok ud uanset.
Hvorfor har du ingen drømme om hvad du skal efter folkeskolen?
Hvorfor er dine største bekymringer ikke en bums i panden, den dag du skal til fest?
Hvorfor vil du have voksenbekymringer, mens du stadig bare er et stort barn/en ung pige?
Nyt dit liv som det er nu, hvor du kun har ansvar for dig selv.