Tøsen1234 skriver:
Hejsa 
jeg er 14 nu og min kæreste er 15, vi snakker om at få et barn om 1år og 2 mdr
- så jeg bliver gravid i 2017 og føder i 2018 
- der er jeg så næsten 17 og og han er 17 
Men vi ved godt at der er mange overvejelser...
kan kommunen finde på at tvangsfjerne barnet?(jeg er selv anbragt pt)
økonomi? - kan man få støtte?
Hvor gammel skal man være for at må få et barn uden at skulle tænke på om kommunen vil blande sig? 
Er der flere spørgsmål man kan stille sig selv? 
Vi synes at unge forældre er ligeså gode som gamle forældre... 
Hvordan forholder man sig til hvis ens forældre ikk ville synes om det? - har tænkt mig at holde det hemmeligt så længe at de ikke må gøre noget 

Min kærestes forældre er afklaret / okay med det
På forhånd tak for svar❤️
Vil lige starte med at spørge om, hvad det er der gør at i ikke kan vente med at få et barn? 
I er begge utroligt unge, og har masser af år til at få børn. Og man et stadig ung forælder selvom man venter til starten af 20'erne.
Kender ikke så meget til reglerne omkring det, men nogle ting vil muligvis blive besværliggjort af, at i ikke er myndige (med hensyn til økonomi osv)
Tror uden tvivl at kommunen vil kontakte jer. Både på grund af jeres alder, men også fordi at du er anbragt. Kan ikke lide ordet "blander". De vil se på hvordan i klaret forældrerollen.
Er der en grund til at du vil holde det hemmeligt for dine forældre? Når i er så unge har i brug for støtte i jeres omgangskreds.
Til sidst: jeg vil ikke virke dømmende, men ville aldrig nogensinde anbefale at i får et barn i den alder
du er 14, og burde have så mange andre drømme du gerne vil realisere. Familielivet skal nok komme senere.