Sigtet af politiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja ved jeg godt , fra nu af sender jeg igså forsikret kun. 

Fornuftigt. Hør jeg også selv og vil folk ikk betale for det. Så sender jeg heller ikke til dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

Mortilah

Chantie skriver:

Jeg er engang blevet sigtet for bedrageri eller noget i den stil fordi køber påstod ikke at ha modtaget varen, den var selvfølgelig sendt. 

Sigtelsen blev droppet da jeg sagde at det lige så godt kunne være køber der havde modtaget pakken men ikke talte sandt om det, som det kunne være sælger der ikke havde sendt varen. 

Tror ikke du skal være bekymret. 

Det har jeg ogsaa prövet.. Det var 800,- ud af vinduet. Jeg overförte pengene retur. Saa dog aldrig varen mere 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Det har jeg ogsaa prövet.. Det var 800,- ud af vinduet. Jeg overförte pengene retur. Saa dog aldrig varen mere 

Er du også blevet sigtet er det det du mener ??

Anmeld Citér

14. maj 2016

Carina:-)

Det koster 24 for op til et kg forsikret med Dao 

Jeg  er selv blevet snydt et par gange hvor pakken ikke er dukket op Self kan ting gå tabt men begge gange har sælger været lang tid om at svare og haft 1000 undskyldninger og så tror jeg bare ikke på at det er tilfældigt . 

Og der er desværre en stigende tendens til at nogen ser lyset i lette penge ved snyd begge veje.

Så Dao er vejen frem både fordi det er billigt men også fordi det er forsikret og både køber og sælger får sms ved indlevering og afhentning. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Chantie

Mortilah skriver:

Jeg nægtede at overføre pengene tilbage da køber selv havde Bedt om bpost.  Og jeg jo havde sendt pakket afsted for længst. 

Vil simpelthen ikke smide mine penge ud af vinduet eller give min bare gratis væk ��

Anmeld Citér

14. maj 2016

Mortilah

Chantie skriver:

Jeg nægtede at overføre pengene tilbage da køber selv havde Bedt om bpost.  Og jeg jo havde sendt pakket afsted for længst. 

Vil simpelthen ikke smide mine penge ud af vinduet eller give min bare gratis væk ��

Du har helt ret- men jeg var så meget nybegynder at jeg blev skræmt og bare gjorde det. Det er også 4 år siden nu.. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Chantie

Jeg blev også virkelig forskrækket over at blive ringet op af politiet. 

Men når han sagde han opfordrede mig til at betale pengene tilbage, så måtte det jo være mit eget valg. 

Det er heldigvis også nogle år siden.  

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Men når han sagde han opfordrede mig til at betale pengene tilbage, så måtte det jo være mit eget valg. 

Blev også enormt skrænt over mit brev så har overført deres penge tilbage troede virkelig ikke politiet gad gå ind i sådan en sag på 300kr de burde virkelig bruge deres ressourcer andre steder.....

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Nogen af jer der forstår den sidste linje jeg vedhæfter  ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. maj 2016

Fremad

Anonym skriver:

Nogen af jer der forstår den sidste linje jeg vedhæfter  ?? 

At du kender til sagen, da pengene er blevet indsat på din konto  og at du ved straf får en bøde uden retssag... Medmindre du nægter dig skyldig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.