Sigtet af politiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Det er så nok fordi, betjenten ikke har kendskab til TS brugerbetingelser.

http://www.trendsales.dk/page/guides/proof-of-postage

Nej det er fordi betjenten udelukkende udtaler sig om en eventuel straffesag. Der er det fuldstændig ligegyldigt, hvilke regler TS har. At de har betingelser om, at sælger skal kunne dokumentere afsendelsen har overhovedet ingen betydning for en straffesag. Heldigvis kan en privat virksomhed ikke lave regler, der har betydning for, hvordan man kan straffes efter straffeloven.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Og hvis det ender i en retsag hvad kan straffen så blive ? 

I teorien er strafferammen op til 1år og 6 måneder, men det vil straffen aldrig blive. Jeg har svært ved at forestille mig, at der bliver en sag og en dom, men skulle der blive det, tror jeg ikke på en større straf en bøde. En dom kræver beviser, og du har betalt pengene tilbage, så ud fra det, du fortæller, kan jeg ikke se, at en dommer på nogen måde vil dømme dig.

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Carina:-) skriver:

Det koster 24 for op til et kg forsikret med Dao 

Jeg  er selv blevet snydt et par gange hvor pakken ikke er dukket op Self kan ting gå tabt men begge gange har sælger været lang tid om at svare og haft 1000 undskyldninger og så tror jeg bare ikke på at det er tilfældigt . 

Og der er desværre en stigende tendens til at nogen ser lyset i lette penge ved snyd begge veje.

Så Dao er vejen frem både fordi det er billigt men også fordi det er forsikret og både køber og sælger får sms ved indlevering og afhentning. 

Ved dao skal man så lige være opmærksom på hvor pakken skal afhentes. Modtog for nyligt en pakke og skulle afhentes i en helt anden by, som var tætteste leveringssted. Ret ufedt  

Anmeld Citér

18. maj 2016

Carina:-)

Årgangs Mor skriver:

Ved dao skal man så lige være opmærksom på hvor pakken skal afhentes. Modtog for nyligt en pakke og skulle afhentes i en helt anden by, som var tætteste leveringssted. Ret ufedt  

Ja det er ulempen hvis man bor i en lille by eller på landet.

Jeg har også oplevet at en køber ville være træt af at jeg sendte med Dao pga afstand til afhentning.

Men så er løsningen jo bare at det bliver sendt forsikret med post dk det er self en helt anden pris men alternativet er ingen handel da jeg ikke handler uforsikret. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Ja det er ulempen hvis man bor i en lille by eller på landet.

Jeg har også oplevet at en køber ville være træt af at jeg sendte med Dao pga afstand til afhentning.

Men så er løsningen jo bare at det bliver sendt forsikret med post dk det er self en helt anden pris men alternativet er ingen handel da jeg ikke handler uforsikret. 

Bor i større by på Jyllandssiden men skulle hente på Fyn �� Så betaler jeg hellere det mere for g-Porto  

Anmeld Citér

18. maj 2016

Carina:-)

Årgangs Mor skriver:

Bor i større by på Jyllandssiden men skulle hente på Fyn �� Så betaler jeg hellere det mere for g-Porto  

Mærkeligt at du skulle det?

Der er ellers masser af afhentningsteder rundt omkring selv ude vestpå :)

Der hvor der er Gls afhentning plejer der også at være Dao men det er nok ikke partou sådan at de deler alle stederne. 

Har også førhen sendt med Gls ,men kan ikke fordrage den måde de behandler tingene på og så koster de mere så er vildt glad for alternativer :) 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Carina:-) skriver:

Mærkeligt at du skulle det?

Der er ellers masser af afhentningsteder rundt omkring selv ude vestpå :)

Der hvor der er Gls afhentning plejer der også at være Dao men det er nok ikke partou sådan at de deler alle stederne. 

Har også førhen sendt med Gls ,men kan ikke fordrage den måde de behandler tingene på og så koster de mere så er vildt glad for alternativer :) 

Luge søgt og dao har ikke nær os, der er ret langt til de nærmeste den ene er på Fyn og en i den anden ende af byen, kræver enten 2 busser eller bus og tog :-0  men så må man bare vælge noget andet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.