Sigtet af politiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2016

Chantie

Jeg er engang blevet sigtet for bedrageri eller noget i den stil fordi køber påstod ikke at ha modtaget varen, den var selvfølgelig sendt. 

Sigtelsen blev droppet da jeg sagde at det lige så godt kunne være køber der havde modtaget pakken men ikke talte sandt om det, som det kunne være sælger der ikke havde sendt varen. 

Tror ikke du skal være bekymret. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Jeg er engang blevet sigtet for bedrageri eller noget i den stil fordi køber påstod ikke at ha modtaget varen, den var selvfølgelig sendt. 

Sigtelsen blev droppet da jeg sagde at det lige så godt kunne være køber der havde modtaget pakken men ikke talte sandt om det, som det kunne være sælger der ikke havde sendt varen. 

Okay synes bare det er spild af tid for skide 300kr at politiet vil gøre en sag ud ad det. 

Men har overført pengene til dem igår. 

De kan jo som du skriver sagtens havde modtaget pakken uden at tale sand også. Dog har jeg fejlen på min side skulle have sendt som forsikret blev sendt som alm post fordi det var en del billigere også dumt af mig 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Var det politiet du snakkede med dengang ?

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Selfølgelig ryger du ikke i fængsel for en bagatel. Er det din første sigtelse? For så frafalder den så snart du fortæller du har betalt pengene tilbage. Fatter dog ikke hvorfor du overhovedet er sigtet, efter hvilken paragraf er det? Er det ik bare påstand mod påstand? 

Og er ikke blevet sigtet for noget som helst før i mit liv 

Anmeld Citér

14. maj 2016

hell

Når du har givet din forklaring tror jeg politiet lukker sagen. Kan ikke forestille mig de gider bruge tid på det pjat. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Morjanne76

Ved Trendsales skal sælger have en indleveringsattest på afsendt pakke, for at kunne dokumentere afsendelse. Så udelukker man snyd fra begge parter på denne måde. Har du taget kontakt til politiet og informeret om, at pengene er returneret? Så vil jeg da tro, at sagen lukker der.

Anmeld Citér

14. maj 2016

januar16

Anonym skriver:

Okay synes bare det er spild af tid for skide 300kr at politiet vil gøre en sag ud ad det. 

Men har overført pengene til dem igår. 

De kan jo som du skriver sagtens havde modtaget pakken uden at tale sand også. Dog har jeg fejlen på min side skulle have sendt som forsikret blev sendt som alm post fordi det var en del billigere også dumt af mig 

Kan godt forstå at det er øv. Tror dog ikke sagen går længere når du nu har overført.

Og så gætter jeg på at du for fremtiden betaler for en forsikret pakke så du har dit på det rene. Så kan du nemlig også se om pakken er hentet. Der er desværre mange der ikke er ærlige omkring det.

Kan det ikke være køber der betaler forsendelse ? 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Diosa85

Tror ikke du skal være bange for om der kommer en sag ud af det. Du har betalt pengene tilbage. Havde det været flere tilfælde med flere sælgere så var der nok. Men ikke fordi det kun er et enkelt tilfælde. 

Men du skal nok være forberedt på at blive stemplet som dårlig sælger nu. Køber vil nok advare folk fordi hun føler sig snydt 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Tror ikke du skal være bange for om der kommer en sag ud af det. Du har betalt pengene tilbage. Havde det været flere tilfælde med flere sælgere så var der nok. Men ikke fordi det kun er et enkelt tilfælde. 

Men du skal nok være forberedt på at blive stemplet som dårlig sælger nu. Køber vil nok advare folk fordi hun føler sig snydt 

Ja ved jeg godt , fra nu af sender jeg igså forsikret kun. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Muffinmus

Anonym skriver:

Ja ved jeg godt , fra nu af sender jeg igså forsikret kun. 

Brug DAO, billigt i forhold til post Danmark 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.