Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Sådan, det er da gode tegn  men bløder du stadig? God ide at gi lægen et kald, så håber jeg han vil se dig hurtigt  

Jeg håber det er et godt tegn. Jeg bløder ikke så meget - og det er netop blevet mere brunligt... Jeg ved ikke hvad det betyder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg håber det er et godt tegn. Jeg bløder ikke så meget - og det er netop blevet mere brunligt... Jeg ved ikke hvad det betyder

Tror det er et godt tegn tror bestemt spiren stadig er der  

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Tror det er et godt tegn tror bestemt spiren stadig er der  

Jeg giver en opdate efter lægen idag, jeg fik en tid 11.50

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg giver en opdate efter lægen idag, jeg fik en tid 11.50

Det lyder godt  alt held og lykke! 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det lyder godt  alt held og lykke! 

1000 tak, og hvor er det dejligt at kunne snakke med nogle om det!

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

1000 tak, og hvor er det dejligt at kunne snakke med nogle om det!

Det altid svært at stå i sådan en situation når man brændende ønsker en bebs! Ved fuldt ud hvordan du har det! Og ja, det rigtig rart at kan dele det herinde så man kan få råd, støtte og opbakning. Det hjælper som regl lidt på det

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det altid svært at stå i sådan en situation når man brændende ønsker en bebs! Ved fuldt ud hvordan du har det! Og ja, det rigtig rart at kan dele det herinde så man kan få råd, støtte og opbakning. Det hjælper som regl lidt på det

Jeg har været ved lægen, hvor jeg blev testet positiv - dog var den "svag" positiv ifølge lægen.. Hun siger at jeg er i uge 5+0 og at blodprøver onsdag og fredag skal afgøre om jeg er gravid. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller tro - er ret frustreret 

Anmeld Citér

6. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har været ved lægen, hvor jeg blev testet positiv - dog var den "svag" positiv ifølge lægen.. Hun siger at jeg er i uge 5+0 og at blodprøver onsdag og fredag skal afgøre om jeg er gravid. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller tro - er ret frustreret 

Håber det bedste ...Og er du så ikke længere end du troede ? 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Håber det bedste ...Og er du så ikke længere end du troede ? 

Jo men min cyklus er vist på 35 dage idet jeg havde minstration d. 31/3 og æggeløsning ifølge test d. 17/4. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Okay.. Kan du ligge billede op af den du lavede i morges? 

Men der er ikke andet for end at vente og se hvad de blodprøver så viser  hva med blødningen? 

Håber det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.