Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har i morges taget en ny test som viser samme resultat som igår - men idag er jeg begyndt at bløde jeg ved ikke endnu i hvor stort omfang jeg bløder.. Har jeg så tabt "barnet" eller er der stadig en lille risiko for at jeg er gravid? 

Øv hvordan er mængden af blødningen? Og er det frisk blod? Nogle kvinder bløder selvom de er gravide og kan sagtens stadig ha et sundt foster i maven, men det kan også være tegn på abort. Hcg kan måles på en g-test op til 30 dage efter man har aborteret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg tror jeg skal have min mens. idag og har netop taget denne graviditetstest?

Den er helt sikkert positiv  Stort tillykke 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Øv hvordan er mængden af blødningen? Og er det frisk blod? Nogle kvinder bløder selvom de er gravide og kan sagtens stadig ha et sundt foster i maven, men det kan også være tegn på abort. Hcg kan måles på en g-test op til 30 dage efter man har aborteret.

Jeg ved det ikke endnu. Det er ind til videre dråber af klar blod, så det er vel fordi jeg har mistet det?

Anmeld Citér

5. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke endnu. Det er ind til videre dråber af klar blod, så det er vel fordi jeg har mistet det?

Hvis det bare er dråber er der håb endnu  

Desværre er du nok bare nødt til at se tiden an 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis det bare er dråber er der håb endnu  

Desværre er du nok bare nødt til at se tiden an 

Ja det er jeg vel

Jeg er så utålmodig.. I tilfælde af, at blødningen bliver kraftig, skal jeg så forvente at jeg har mistet det? 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Maalene

Anonym skriver:

Ja det er jeg vel

Jeg er så utålmodig.. I tilfælde af, at blødningen bliver kraftig, skal jeg så forvente at jeg har mistet det? 

Altså jeg blødte også lidt omkring uge 6, men det stoppede igen og jeg har en dejlig pige på 4 nu 

Men det er svært at sige, dine teste er flotte positive, og så længe det kun er et par dråber tror jeg ikke du skal være bekymret - har hørt om flere det bløder lidt på tidspunktet for den første menstruation... Alt held og lykke herfra ihvertfald 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Altså jeg blødte også lidt omkring uge 6, men det stoppede igen og jeg har en dejlig pige på 4 nu 

Men det er svært at sige, dine teste er flotte positive, og så længe det kun er et par dråber tror jeg ikke du skal være bekymret - har hørt om flere det bløder lidt på tidspunktet for den første menstruation... Alt held og lykke herfra ihvertfald 

Tak for en dejlig positiv besked! Åh jeg håber du har ret! Var så glad igår, og så kan man da hurtigt få omvendt følelse 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Maalene

Anonym skriver:

Tak for en dejlig positiv besked! Åh jeg håber du har ret! Var så glad igår, og så kan man da hurtigt få omvendt følelse 

Kan jeg virkelig godt forstå - kan huske jeg ringede stortudende til min mor (som ikke vidste noget), fordi jeg troede jeg havde mistet igen, men heldigvis ikke 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at det går i sig selv igen, og at den lille spire har det godt 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå - kan huske jeg ringede stortudende til min mor (som ikke vidste noget), fordi jeg troede jeg havde mistet igen, men heldigvis ikke 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at det går i sig selv igen, og at den lille spire har det godt 

Bløder kraftigt nu, er der stadig en lille chance og kan det være pga. jeg for 4 uger siden fik fjernet min cobber spiral - altså kroppens reaktion på det??

Anmeld Citér

5. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Bløder kraftigt nu, er der stadig en lille chance og kan det være pga. jeg for 4 uger siden fik fjernet min cobber spiral - altså kroppens reaktion på det??

Det er ikke til at vide .. Kraftig blødning er et mindre godt tegn, men man har før hørt nogen der har blødt ligesom mens og stadig været gravid .. Du kan prøve at tage en test når du er færdig med at bløde helt. Er du gravid skulle den gerne være noget mere tydelig end dem du har lavet i dag held og lykke! Håber den blir derinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.