Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2016

Vivienne

Stort tillykke. Jeg er overbevist om at du er gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Stort tillykke. Jeg er overbevist om at du er gravid 

Det er virkelig spændende, jeg er så spændt på om i har ret 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

Idag fik jeg svar på den første blodprøve. Lægen fortalte mig, at den var lidt lav, idet HCG tallet blot var på 97. Enten er det fordi jeg abortere eller fordi at jeg ikke er så langt henne, som vi havde forventet. 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym8200

Anonym skriver:

Jeg tror jeg skal have min mens. idag og har netop taget denne graviditetstest?

En streg er en streg om den så er tydelig eller utydelig så tror jeg alle her inde er enige tillykke med den lille 

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Idag fik jeg svar på den første blodprøve. Lægen fortalte mig, at den var lidt lav, idet HCG tallet blot var på 97. Enten er det fordi jeg abortere eller fordi at jeg ikke er så langt henne, som vi havde forventet. 

Øv altså hvor langt skulle du være henne nu? 

Anmeld Citér

12. maj 2016

silaslilje

12. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Øv altså hvor langt skulle du være henne nu? 

Ud fra beregning på nettet, hvor jeg intaster første dag på seneste menstruation, og min cyklus på 36 dage, så er jeg 4+6 idag. Lægen lavede en meget hurtig beregning udelukket på min seneste menstruation, hvor hun fik det til at være omkring uge 6-7 nu. Men hun har jo ikke taget min cyklus eller æggeløsning med i betegningen. Hvad tænker du?

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

Hov beklager mine stavefejl  er på job, så det går lidt hurtigt når jeg skriver...

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ud fra beregning på nettet, hvor jeg intaster første dag på seneste menstruation, og min cyklus på 36 dage, så er jeg 4+6 idag. Lægen lavede en meget hurtig beregning udelukket på min seneste menstruation, hvor hun fik det til at være omkring uge 6-7 nu. Men hun har jo ikke taget min cyklus eller æggeløsning med i betegningen. Hvad tænker du?

Hvis du er sikker på at din cyklus hver gang er 36 dage og du ved præcis den dag du havde ægløsning, så ville jeg tro på din egen beregning hvis du skulle være i 6-7 uge nu så er dit tal hvert fald meget lavt! Krydser for at at det er steget som det skal i morgen 

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Når jeg kigger tabeller er 97 for 4+6 godtnok lidt lavt.. :/ men måske du slet ikke er så langt henne? Er det en mulighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.