Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det er ikke til at vide .. Kraftig blødning er et mindre godt tegn, men man har før hørt nogen der har blødt ligesom mens og stadig været gravid .. Du kan prøve at tage en test når du er færdig med at bløde helt. Er du gravid skulle den gerne være noget mere tydelig end dem du har lavet i dag held og lykke! Håber den blir derinde

Tak - jeg opdatere når jeg ved mere. Ringer til lægen i morgen tror jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2016

Maalene

Anonym skriver:

Bløder kraftigt nu, er der stadig en lille chance og kan det være pga. jeg for 4 uger siden fik fjernet min cobber spiral - altså kroppens reaktion på det??

Åhh, jeg har desværre ingen erfaring med kobberspiral

Men lyder som en god idé at ringe til lægen i morgen - håber virkelig på det bedste for dig og den lille spire

Anmeld Citér

5. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tak - jeg opdatere når jeg ved mere. Ringer til lægen i morgen tror jeg

God ide at gi lægen et kald. Om ikk andet kan han ta en blodprøve og følge dit hcg om det stiger som det skal eller falder . 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen! Jeg håber håber håber 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Vivienne

Jeg havde også et par dråber blod, da jeg var i uge 4-5. Deromkring skulle jeg have fået mens. Men det kom ikke og i stedet fik jeg en sund og rask dreng

Held og lykke 

Anmeld Citér

5. maj 2016

MissTas

Vivienne skriver:

Jeg havde også et par dråber blod, da jeg var i uge 4-5. Deromkring skulle jeg have fået mens. Men det kom ikke og i stedet fik jeg en sund og rask dreng

Held og lykke 

Men hun har senere opdateret at hun bløder kraftigt .. Vi håber spiren er blevet 

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tak for hjælpen! Jeg håber håber håber 

Hvordan er det gået siden i går? Bløder stadig kraftigt? Håber på en Update. Held og lykke 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Hvordan er det gået siden i går? Bløder stadig kraftigt? Håber på en Update. Held og lykke 

Jeg har netop taget en test (ikke af morgenurinen) og kun med få dråber urin, da jeg åbenbart ikke rigtig kunne alligevel testen viste på trods af dette, en meget mere synlig og klar lyserød farve end de tidligere teste! Altså var den uden tvivl positiv jeg skal ringe til lægen kl 10.00, og så håber jeg, at få en akut tid.

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har netop taget en test (ikke af morgenurinen) og kun med få dråber urin, da jeg åbenbart ikke rigtig kunne alligevel testen viste på trods af dette, en meget mere synlig og klar lyserød farve end de tidligere teste! Altså var den uden tvivl positiv jeg skal ringe til lægen kl 10.00, og så håber jeg, at få en akut tid.

Sådan, det er da gode tegn  men bløder du stadig? God ide at gi lægen et kald, så håber jeg han vil se dig hurtigt  

Anmeld Citér

6. maj 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.