Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Når jeg kigger tabeller er 97 for 4+6 godtnok lidt lavt.. :/ men måske du slet ikke er så langt henne? Er det en mulighed 

I den tabel jeg har fundet, står der at tallet i uge 4 er 40 - 1000. Men tror jeg er ved at abortere, for har lettere smerer i underlivet og pletblødning nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

I den tabel jeg har fundet, står der at tallet i uge 4 er 40 - 1000. Men tror jeg er ved at abortere, for har lettere smerer i underlivet og pletblødning nu 

Men du er også næsten 5+0 jeg har taget efter en tabel hvor man tæller dage efter ægløsning, men afhænger jo af hvilken tabel man kigger på .. Øv er det frisk blod? Håber og krydser dog alligevel for et godt svar i morgen 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Men du er også næsten 5+0 jeg har taget efter en tabel hvor man tæller dage efter ægløsning, men afhænger jo af hvilken tabel man kigger på .. Øv er det frisk blod? Håber og krydser dog alligevel for et godt svar i morgen 

Nej det er brunligt, så det vil jeg ikke mene. Jeg får måske først svar på tirsdag, men lægen sagde, at jeg kunne prøve at ringe der ind om eftermiddagen. Håber ikke for nogen, at deres graviditet starter på denne måde, det er godt nok ulideligt

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nej det er brunligt, så det vil jeg ikke mene. Jeg får måske først svar på tirsdag, men lægen sagde, at jeg kunne prøve at ringe der ind om eftermiddagen. Håber ikke for nogen, at deres graviditet starter på denne måde, det er godt nok ulideligt

Kan jeg fuldt ud sætte mig ind i bare uvisheden hele tiden er rigtig hård  håber du får svar i morgen og at det er et godt svar!!

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Kan jeg fuldt ud sætte mig ind i bare uvisheden hele tiden er rigtig hård  håber du får svar i morgen og at det er et godt svar!!

Tak

Anmeld Citér

12. maj 2016

Maalene

Åhh, hvor jeg føler med dig, det må virkelig være hårdt og frustrerende at skulle gå det igennem - håber virkelig på det bedste for dig 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Fået svar fra lægen i dag? 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Fået svar fra lægen i dag? 

Nej, men talte med en læge, som netop har sendt mig akut på sygehuset på gynokælogisk afsnit, fordi der er mistanke om graviditet udenfor livmoderen. Jeg sidder og venter på at komme ind, og fik af vide der kunne gå flere timer 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Åhh, hvor jeg føler med dig, det må virkelig være hårdt og frustrerende at skulle gå det igennem - håber virkelig på det bedste for dig 

1000 tak! Mit humør har været meget nede den seneste uge 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nej, men talte med en læge, som netop har sendt mig akut på sygehuset på gynokælogisk afsnit, fordi der er mistanke om graviditet udenfor livmoderen. Jeg sidder og venter på at komme ind, og fik af vide der kunne gå flere timer 

Ååh nej dog :/ tænker de på sygehuset gir dig svar på din blodprøve også! Håber alt er som det skal være, men giv endelig en Update når du ved mere! De varmeste tanker og alt held og lykke herfra tænker på dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.