Hvor tit bad/hårvask?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2016

lineog4

Mullesmith skriver:

Så kan man jo ligeså godt tage 2min under bruseren!!

Synes jeg også, men det var bare for at sige det synes alle ikke og de er hverken ulækre eller klamme. De er renlige men sparer fx mere på vandet end du og jeg, så mere miljøvenlige mens de er rene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

A.n.onym.

SØS skriver:

Ej det synes jeg godt nok er ulækkert - at en bade hver 4.-5. Dag 

Sikke en retorik 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Aristocats

Jeg må indrømme, at jeg synes, at gå i bad hver 4-5 dag for voksne mennesker og teenagere, grænser til det uhygiejniske. Jeg har også gået i det antal dage uden bad og selvom vaske med klud og eventuelt intim servietter etc. - så er det altså bare ikke den samme rene følelse, som bare et hurtigt bad giver. 

Jeg tænker på hvordan sexlivet er for dem, der ikke går så tit i bad? Hvis begge parter har det fint med det er der jo ikke noget dér, men jeg vil personligt ikke have sex med en mand der ikke havde været i decideret bad indenfor de ihvertfald seneste 48 timer. Sådan en røv eller tissemand der ikke har været ordentligt vasket i 4-5, ja, 3 dage har jeg ikke lyst til at tænke på  I hvert fald ikke hvis det omhandler en intim affære. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

SØS skriver:

Sikke noget sludder jeg fik skrevet. Jeg ville have skrevet, at jeg synes det er ulækkert at et voksent menneske kun bader hver 4.-5. Dag. 

Hvad er der dog ulækkert ved det ?

Anmeld Citér

3. maj 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Hvad er der dog ulækkert ved det ?

Jeg synes det er helt utrolig uhygiejnisk at et voksent menneske kun bader hver 4.-5. Dag. Det kan jeg egentlig ikke forstå man kan være uenig i??

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

Det kan godt være at i lugter efter 4 dage uden bad - det gør jeg aldrig. 

Jeg sveder aldrig og mit hår er som sagt aldrig fedtet!

og btw utroligt flot retorik mange af jer har   Selvom jeg siger at jeg går i bad hver 4-5 dag, så sagde jeg jo intet om at jeg ikke vaskede mig. 

Hver morgen får den lige med en vaskeklud hist og her. Så ikke noget med 'stakkels kollegaer' 'hvad med sexlivet' .... 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

Ved ikke hvad der er for noget sved i andre har? :-) men det handler om, hvad kroppen er vant til. 

Jeg går i bad 2x om ugen. Vasker håret en gang km ugen. Jeg lugter ikke, har ikke fedtet hår. Jeg har nogle brutalt ærlige veninder - de har sagt lige ud, at de ikke kan lugte det på mig. 

Jeg bruger kun neutral deo. Ingen parfume!

det begyndte jeg på som gravid. Og lige i begyndelsen - der lugtede jeg! For jeg gik altid med parfume og parfumerede deodoranter.

Men det holdt op, da min krop stoppede med at få parfume på, som også kommer til at lugte gammelt og opsamle sveden - se DET lugter! Så skal man i bad hver dag.

Og mht sex. Ingen problem - jeg vasker mig med intimservietter, hvis der er noget frækt under opsejling.

Og ja, jeg er gift med en mand på 26 år :-) jeg selv er 28. Vores søn går i bad ca 1 gang om ugen. Han er 8 måneder.... Og har eksem, og det godt nok forskellige ting, vi har hørt om bad til ham også :-) så vi går efter mavefornemmelsen indtil vi kan se, hvad der virker :-) 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Aristocats

Anonym skriver:

Det kan godt være at i lugter efter 4 dage uden bad - det gør jeg aldrig. 

Jeg sveder aldrig og mit hår er som sagt aldrig fedtet!

og btw utroligt flot retorik mange af jer har   Selvom jeg siger at jeg går i bad hver 4-5 dag, så sagde jeg jo intet om at jeg ikke vaskede mig. 

Hver morgen får den lige med en vaskeklud hist og her. Så ikke noget med 'stakkels kollegaer' 'hvad med sexlivet' .... 

Jeg lugter heller ikke efter 4 dage. Jeg tror at de færreste rent og skær LUGTER - så skal der gå flere dage. Men man bliver ikke ren på samme måde med klud som et ordentligt bad. 

Men hensyn til sexlivet, så er jeg egentligt bare mest nysgerrig på oral sex punktet (hvis det er noget man dyrker). Personligt ville jeg ikke nyde noget af at putte en tissemand (eller en tissekone for den sags skyld) i munden, efter 4 dage udelukkende vasket med klud eller lignende. Men jeg er rent og skær nysgerrig på hvis partneren er ligeglad - det er ikke for at være flabet, at jeg spørger ind til det. 

Dog må jeg stadig indrømme, at jeg synes at 4 dage er at trække den - lugter og fedtet hår eller ej. Men mit synspunkt på hygiejne kan jo godt være forskelligt for dit - ikke ensbetydende med at du er super beskidt og lugter, men jeg tror man umuligt kan være decideret ren efter 4 dage uden ordentligt bad - det vil sige vand og showergel/sæbe/etc. over hele kroppen i et par minutter. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Anonym

Aristocats skriver:

Jeg lugter heller ikke efter 4 dage. Jeg tror at de færreste rent og skær LUGTER - så skal der gå flere dage. Men man bliver ikke ren på samme måde med klud som et ordentligt bad. 

Men hensyn til sexlivet, så er jeg egentligt bare mest nysgerrig på oral sex punktet (hvis det er noget man dyrker). Personligt ville jeg ikke nyde noget af at putte en tissemand (eller en tissekone for den sags skyld) i munden, efter 4 dage udelukkende vasket med klud eller lignende. Men jeg er rent og skær nysgerrig på hvis partneren er ligeglad - det er ikke for at være flabet, at jeg spørger ind til det. 

Dog må jeg stadig indrømme, at jeg synes at 4 dage er at trække den - lugter og fedtet hår eller ej. Men mit synspunkt på hygiejne kan jo godt være forskelligt for dit - ikke ensbetydende med at du er super beskidt og lugter, men jeg tror man umuligt kan være decideret ren efter 4 dage uden ordentligt bad - det vil sige vand og showergel/sæbe/etc. over hele kroppen i et par minutter. 

Jeg bruger intimservietter dagligt og min mand går i bad hver dag!

Så der er masser oralsex herhjemme og ingen sure tissemænd eller tissekoner! 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Aristocats

Anonym skriver:

Jeg bruger intimservietter dagligt og min mand går i bad hver dag!

Så der er masser oralsex herhjemme og ingen sure tissemænd eller tissekoner! 

Jeg har svært ved at tro at intimservietter kan erstatte vand - i hvert fald i mit tilfælde for at føle mig ordentligt ren. Men godt at i hygger jer - det er jo det vigtigste, selvom det måske ikke lige er den lækreste tanke i min verden, må jeg igen ærligt indrømme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.