Hvor tit bad/hårvask?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2016

Anonym

Aristocats skriver:

Jeg lugter heller ikke efter 4 dage. Jeg tror at de færreste rent og skær LUGTER - så skal der gå flere dage. Men man bliver ikke ren på samme måde med klud som et ordentligt bad. 

Men hensyn til sexlivet, så er jeg egentligt bare mest nysgerrig på oral sex punktet (hvis det er noget man dyrker). Personligt ville jeg ikke nyde noget af at putte en tissemand (eller en tissekone for den sags skyld) i munden, efter 4 dage udelukkende vasket med klud eller lignende. Men jeg er rent og skær nysgerrig på hvis partneren er ligeglad - det er ikke for at være flabet, at jeg spørger ind til det. 

Dog må jeg stadig indrømme, at jeg synes at 4 dage er at trække den - lugter og fedtet hår eller ej. Men mit synspunkt på hygiejne kan jo godt være forskelligt for dit - ikke ensbetydende med at du er super beskidt og lugter, men jeg tror man umuligt kan være decideret ren efter 4 dage uden ordentligt bad - det vil sige vand og showergel/sæbe/etc. over hele kroppen i et par minutter. 

Jeg "tillader" mig også lige at svare

Jeg mener ikke at det er nødvendigt at gå i bad hver/hveranden dag. Og der kan sagtens gå 3-4 dage imellem. Det er sådan det fungerer bedst for mig og min krop

Men du har en pointe mht oralsex. Jeg kunne aldrig finde på at modtage oralsex en dag jeg ikke havde været i bad. Jeg tror ikke jeg ville kunne tænke på andet end at jeg ikke var helt ren. Så oralsex er forbeholdt badedage. Og nogen gange tager man et bad hvis det ligger i luften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.