Anonym skriver:
Hej med jer :-)
Til jer der arbejder fuldtid, hvor længe er jeres børn afsted i institutionen om dagen og hvad er acceptabelt ifølge jer?
Sagen er den at min mand arbejde med salg og har på ingen måde mulighed for at komme tidligere hjem end k17-17.30 og jeg har fået et job der hedder 8-16, men det vil betyde at vores guldklump skal være afsted fra 6.50-16.45 mandag til fredag. Jeg kan mærke på mig selv at jeg har mega meget svært ved tanken, men samtidig har vi heller ikke råd til at jer takker nej da min dagpenge periode udløber om 2 måneder og det er virkelig chancen for at få et stabilt job for mig, men er det for mange timer at være afsted for en 2 årige? Skal jeg vælge at takke nej til jobbet, skabe bunden økonomisk men derimod have mulighed for at hente og bringe når jeg lyster eller skal jeg tage jobbet sende ham afsted dagligt 9-10 timer,men samtidig have overskud/godt humør/ god økonomi så vi kan lave hvad vi har lyst når vi alle har fri? Åh hvor er det bare svært det her
Puhh jeg er lige startet job... 8-15 hver dag (undtagen torsdag 8-17) og har Ca 10 min kørsel hver vej... drømme job med drømme tider...
Min mand arbejder 7-15 og har en times kørsel Ca hver vej så det er naturligvis mig der henter og bringer (undtagen hente torsdag)
Jeg var heldig at få drømme jobbet med drømme tider... og jeg troede faktisk ikke det var muligt
inden da var vi ude i at jeg skulle Være på deltid for at vores hverdag kunne hænge bedre sammen og
Jeg vil hellere spare på udgifter og så være sammen med mine børn imens jeg kan
Anmeld
Citér