Nu bliver jeg nok upopulær men sådan er det.
Nu er jeg af den mening at man skal undgå rygning så vidt det er muligt. Samtidig mener jeg også at man skal passe på med at være for hysterisk omkring disse ting..
når det nu kun er en dag og et par timer havde jeg nok valgt at tage med.. Hvis en af jer har astma så ok men ellers så syntes jeg faktisk det er lidt provokerende at I ringer for at tjekke op på dem. Måske er svigermor gået i hårdknude.. Måske kunne I snakke med hende på en bedre måde?
Self skal du støtte din mand men jeg havde nok forsøgt at få det til at fungere.. I kan jo heller ikke være sikker på at svigermor ønsker at I kommer en anden dag.. Måske bliver hun meget skuffet og det kan skabe ballade i lang tid.. Det kommer jo helt an på svigermors person
men er hun en der kunne blive sur? Og er det så det værd ? Er det et reelt problem eller en principsag for jer?
Jeg kan godt se det fra jeres side omvendt kan jeg også godt se svigermors argument. I er 3 ud af en større mængde mennesker. Skal man så flytte alle andre for 3? Kunne I måske ikke finde et kompromis hvor I måske sidder ved et vindue eller andet.,
prøv at mød svigermor på midten..
Men som sagt havde jeg valgt at tage med og så bevare det gode forhold til svigermor..
Anmeld
Citér