Anonym skriver:
Han har ingen mulighed for at sidde i lejligheden, og lejæigheden er min, han ved godt han skal flytte, men det vil ikke hjælpe jeg smutter på nogen måde og har heller ikke nogen steder og smut hen. Han vil bare udnyt jeg ikke er her mere. Også kommer han aldrig ud
Jeg er ked af at sige det her men nej det er ikke din lejlighed mere. Da I blev gift blev det til jeres lejlighed. Ellers skal man lave særeje.. Derfor kan du heller ikke bare smide ham ud hvis ikke han vi gå af sig selv.. Derfor skal du i SF for de beslutter så HVEM lejligheden skal tilhører. Og ingen tvivl om at det bliver dig- for du har haft den med ind i forholdet og du har 2 børn.. Kun personlige ting kan man på forhånd tage med sig som tøj, mobil osv.
Min søster har lige været møllen igennem og hun ville bare have manden ud af hjemmet og han nægtede.. Hun prøvede politi mm og fik alle steder af vide at man ikke kan smide en mand ud af sin egen bolig.. Derfor SF. Det er din eneste løsning.
det lyder som om du har en mand der udemærket godt kender reglerne og ved hvor følsom du er mht til Eks at flytte din søn osv. Og alle disse ting udnytter han groft således at han får det som han vil..
Anmeld
Citér