Forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2016

Abracadabra

I virker begge meget styrede af jeres impulser uden nødvendigvis en dybere eftertanke omkring fremtiden, derudover har du et lille barn med en anden mand (som du har accepteret at minimere kontakten til, fordi din meget nye kæreste ønskede det?). Jeg tænker, at med termin i november er du endnu ikke over abortgrænsen, er dét i dine tanker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Du har bedt ham pakke og han nægter at gå..  Og han vil ikke snakke med dig.. Han venter ærlig talt på at du giver op.. Din søn tager sgu mere skade af at være i det miljø lige nu.. Jeg ville pakke nogle ting og smutte her og nu.. Han VED at du har det sådan med hensyn til din søn og derfor er han skide ligeglad fordi han ved du ikke smutter. Han kører en psykisk magtkamp imod dig..

det allervigtigste er at du fastholder din rigtig gode beslutning om at ville ende forholdet ( også selv hvis han lige pludselig kommer med hunde øjne og ber om godt vejr) og så få flyttet dig og sønnen væk indtil I kan komme i statsforvaltningen.. Når du ringer kan du jo hører om du kan få en haste tid da han nægter at fraflytte og du føler dig låst.. Måske kan de gøre noget. OG så husk at HVER gang du skal hente noget i lejligheden så hav en anden med og skifter han låsen ud så ring til politiet for det må han ikke.. Bliv hos nogen indtil at det er besluttet hvem der skal have lejligheden.. Det er altså mere tryg for din søn end at leve i det miljø som han jo godt kan mærke

hudk at han har gjort det før så han vil gøre det igen.. Det eneste I bør snakke igennem er samvær og fødsel og bodeling.. Hans reaktion viser jo at han forventer du giver han en chance igen og en chance igen osv.. 

Han har ingen mulighed for at sidde i lejligheden, og lejæigheden er min, han ved godt han skal flytte, men det vil ikke hjælpe jeg smutter på nogen måde og har heller ikke nogen steder og smut hen. Han vil bare udnyt jeg ikke er her mere. Også kommer han aldrig ud 

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

I virker begge meget styrede af jeres impulser uden nødvendigvis en dybere eftertanke omkring fremtiden, derudover har du et lille barn med en anden mand (som du har accepteret at minimere kontakten til, fordi din meget nye kæreste ønskede det?). Jeg tænker, at med termin i november er du endnu ikke over abortgrænsen, er dét i dine tanker? 

Ville ikke kunne få en abort, har gjort det før og ved hvor hårdt det er. 

Ja har minmeret kontakten til min søns far og snakker kun med ham når det omhandler vores søn. 

Anmeld Citér

3. april 2016

Newsence

Anonym skriver:

Han har ingen mulighed for at sidde i lejligheden, og lejæigheden er min, han ved godt han skal flytte, men det vil ikke hjælpe jeg smutter på nogen måde og har heller ikke nogen steder og smut hen. Han vil bare udnyt jeg ikke er her mere. Også kommer han aldrig ud 

Jeg er ked af at sige det her men nej det er ikke din lejlighed mere. Da I blev gift blev det til jeres lejlighed. Ellers skal man lave særeje.. Derfor kan du heller ikke bare smide ham ud hvis ikke han vi gå af sig selv.. Derfor skal du i SF for de beslutter så HVEM lejligheden skal tilhører. Og ingen tvivl om at det bliver dig- for du har haft den med ind i forholdet og du har 2 børn.. Kun personlige ting kan man på forhånd tage med sig som tøj, mobil osv. 

Min søster har lige været møllen igennem og hun ville bare have manden ud af hjemmet og han nægtede.. Hun prøvede politi mm og fik alle steder af vide at man ikke kan smide en mand ud af sin egen bolig.. Derfor SF. Det er din eneste løsning.

det lyder som om du har en mand der udemærket godt kender reglerne og ved hvor følsom du er mht til Eks at flytte din søn osv. Og alle disse ting udnytter han groft således at han får det som han vil.. 

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Jeg er ked af at sige det her men nej det er ikke din lejlighed mere. Da I blev gift blev det til jeres lejlighed. Ellers skal man lave særeje.. Derfor kan du heller ikke bare smide ham ud hvis ikke han vi gå af sig selv.. Derfor skal du i SF for de beslutter så HVEM lejligheden skal tilhører. Og ingen tvivl om at det bliver dig- for du har haft den med ind i forholdet og du har 2 børn.. Kun personlige ting kan man på forhånd tage med sig som tøj, mobil osv. 

Min søster har lige været møllen igennem og hun ville bare have manden ud af hjemmet og han nægtede.. Hun prøvede politi mm og fik alle steder af vide at man ikke kan smide en mand ud af sin egen bolig.. Derfor SF. Det er din eneste løsning.

det lyder som om du har en mand der udemærket godt kender reglerne og ved hvor følsom du er mht til Eks at flytte din søn osv. Og alle disse ting udnytter han groft således at han får det som han vil.. 

Ærligt tror jeg nu ikke han ved de ting. Men han har da heller ikke taget ringen af. Men må ringe derind imorgen 

Anmeld Citér

3. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Ville ikke kunne få en abort, har gjort det før og ved hvor hårdt det er. 

Ja har minmeret kontakten til min søns far og snakker kun med ham når det omhandler vores søn. 

Måske er en abort hård, men tænk på hvor hårdt det mon bliver at skulle samarbejde med sådan en mand? Tænk at du faktisk skal kunne aflevere dit barn til samvær med ham, kan du det? Jeg ville også overveje abort.....

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Måske er en abort hård, men tænk på hvor hårdt det mon bliver at skulle samarbejde med sådan en mand? Tænk at du faktisk skal kunne aflevere dit barn til samvær med ham, kan du det? Jeg ville også overveje abort.....

Har også overvejet det men både nf jordemoder og vægtsskanning er bestilt synes jeg det er svært og når baby er planlagt synes jeg der virker forkert og er mellem 9 og 10 uger henne, 

Anmeld Citér

3. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Har også overvejet det men både nf jordemoder og vægtsskanning er bestilt synes jeg det er svært og når baby er planlagt synes jeg der virker forkert og er mellem 9 og 10 uger henne, 

Selvfølgelig virker det forkert at få en abort, men tænk på at barnet faktisk ikke er et ønskebarn længere? I sidste ende er det kun dig der kan vælge, men jeg ville virkelig tænke over om jeg ville ende som enlig mor til 2 børn der har 2 forskellige fædre....

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Selvfølgelig virker det forkert at få en abort, men tænk på at barnet faktisk ikke er et ønskebarn længere? I sidste ende er det kun dig der kan vælge, men jeg ville virkelig tænke over om jeg ville ende som enlig mor til 2 børn der har 2 forskellige fædre....

Tro mig jeg tænker virkelig også over det. Men for pokker det er hårdt når det jo er planlagt 

Anmeld Citér

3. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Tro mig jeg tænker virkelig også over det. Men for pokker det er hårdt når det jo er planlagt 

Snakker i slet ikke sammen nu, selvom i er under samme tag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.