Forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mener altså også hvis I er gift at han også har ret til lejligheden og i det hele taget at alt deles. 

Men derudover skal i jo kunne tale sammen som voksne mennesker også om er brud i og med I skal være forældre sammen lige om lidt. 

Pøj pøj med det hele, håber I kan få talt og få er "godt" brud hvor I kan samarbejde om at blive forældre snart

Når jeg prøver og snakke med ham stille og rolig siger han bare jaja og jeg er klam og den får ikke for lidt. Og bliver kaldt for alle mulige ting,

så tror desværre det bliver svært :/ 

og så jo helst vi fik løst det her men det er han heller ikke med på, virker det som om, og han vil ikke snakke med mig. 

Det med lejligheden tror jeg ikke han har ret på noget da jeg boede i lejligheden før ham, 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Fremad

Medmindre i har lavet sær eje deler i nu alt hvad i ejer....( er selv lige blevet gift, og har avet særeje mm så kender de nyeste regler) 

Og du kan ikke smide ham ud, flytte hans adresse selvom kun du evt står på en lejekontrakt det er kun ham selv der kan flytte sin adresse 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Medmindre i har lavet sær eje deler i nu alt hvad i ejer....( er selv lige blevet gift, og har avet særeje mm så kender de nyeste regler) 

Og du kan ikke smide ham ud, flytte hans adresse selvom kun du evt står på en lejekontrakt det er kun ham selv der kan flytte sin adresse 

Fuck noget lort  

håber bare han så bare pakker sine ting og får flyttet sin adresse og smutter. Især når han ikke har tænkt sig og få løst det her 

Anmeld Citér

2. april 2016

Fremad

Anonym skriver:

Fuck noget lort  

håber bare han så bare pakker sine ting og får flyttet sin adresse og smutter. Især når han ikke har tænkt sig og få løst det her 

Jep noget rigtig lort.... For alt hvad i ejer og har skal deles hvis det er rigtigt...

Så jeg håber i finder en god løsning for alle parters skyld.... Og selvom han er en røv, så er han stadigvæk far til dit kommende barn, så en form for samarbejde og respekt skal i jo helst nå frem til 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Jep noget rigtig lort.... For alt hvad i ejer og har skal deles hvis det er rigtigt...

Så jeg håber i finder en god løsning for alle parters skyld.... Og selvom han er en røv, så er han stadigvæk far til dit kommende barn, så en form for samarbejde og respekt skal i jo helst nå frem til 

Ja det tror jeg desværre ikke kommer til at ske, han vil slet ikke snakke med mig. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Fremad

Anonym skriver:

Ja det tror jeg desværre ikke kommer til at ske, han vil slet ikke snakke med mig. 

Det lyder til at det er kørt i en spids og lidt luft ville gøre jer gavn....

Jeg ville tag afstand, og evt flytte ud et par dage i håb om mit fravær ville ændre hans attitude overfor situationen, og til i havde fået lidt luft og tænke rum 

Anmeld Citér

2. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Fuck noget lort  

Du bliver nød til at gå via statsamtet. Hvis ikke begge parter vil skilles og du ikke kan bevise utroskaben skal I først være separeret (koster 900 kr) og ønsker I begge at fortsætte lejemålet skal det dømmes i sagen (det koster vist nok 1000 kr) og du vil formodentligt vinde. Men det kræver som sagt at du henvender dig til statsamtet. Da det virker til I ikke kan tale sammen om alle omstændigheder er det jo nok heller ikke dårligt at starte processen da der er en stor sandsynlighed for I også skal have hjælp is forhold til samvær med jeres fælles barn.

Efter er halvt år kan du så få bevilget skilsmisse også uden din mand ønsker den, men du skal aktivt søge den og den koster 900 kr.

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det lyder til at det er kørt i en spids og lidt luft ville gøre jer gavn....

Jeg ville tag afstand, og evt flytte ud et par dage i håb om mit fravær ville ændre hans attitude overfor situationen, og til i havde fået lidt luft og tænke rum 

Har bedt ham om at pakke sine ting og flyt, vil helst ikke skulle pakke noget tøj og tage et andet sted hen for min søns skyld. Han skal stadig have sine faste rammer herhjemme, så han må ud, og egentlig tror jeg han er skide ligeglad med alt det her for det virker sådan 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du bliver nød til at gå via statsamtet. Hvis ikke begge parter vil skilles og du ikke kan bevise utroskaben skal I først være separeret (koster 900 kr) og ønsker I begge at fortsætte lejemålet skal det dømmes i sagen (det koster vist nok 1000 kr) og du vil formodentligt vinde. Men det kræver som sagt at du henvender dig til statsamtet. Da det virker til I ikke kan tale sammen om alle omstændigheder er det jo nok heller ikke dårligt at starte processen da der er en stor sandsynlighed for I også skal have hjælp is forhold til samvær med jeres fælles barn.

Efter er halvt år kan du så få bevilget skilsmisse også uden din mand ønsker den, men du skal aktivt søge den og den koster 900 kr.

Ja det må jeg nok heller gøre på mandag, hvis ikke vi får snakket om det her. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Newsence

Du har bedt ham pakke og han nægter at gå..  Og han vil ikke snakke med dig.. Han venter ærlig talt på at du giver op.. Din søn tager sgu mere skade af at være i det miljø lige nu.. Jeg ville pakke nogle ting og smutte her og nu.. Han VED at du har det sådan med hensyn til din søn og derfor er han skide ligeglad fordi han ved du ikke smutter. Han kører en psykisk magtkamp imod dig..

det allervigtigste er at du fastholder din rigtig gode beslutning om at ville ende forholdet ( også selv hvis han lige pludselig kommer med hunde øjne og ber om godt vejr) og så få flyttet dig og sønnen væk indtil I kan komme i statsforvaltningen.. Når du ringer kan du jo hører om du kan få en haste tid da han nægter at fraflytte og du føler dig låst.. Måske kan de gøre noget. OG så husk at HVER gang du skal hente noget i lejligheden så hav en anden med og skifter han låsen ud så ring til politiet for det må han ikke.. Bliv hos nogen indtil at det er besluttet hvem der skal have lejligheden.. Det er altså mere tryg for din søn end at leve i det miljø som han jo godt kan mærke

hudk at han har gjort det før så han vil gøre det igen.. Det eneste I bør snakke igennem er samvær og fødsel og bodeling.. Hans reaktion viser jo at han forventer du giver han en chance igen og en chance igen osv.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.