Forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2016

Anonym trådstarter

TrineCh93 skriver:

Har han accepteret nu at han skal gå ?  

Niks han spiller bare på sin PlayStation. Og nu synes han at han skulle inviter en ven over 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Niks han spiller bare på sin PlayStation. Og nu synes han at han skulle inviter en ven over 

Er det din lejlighed eller en fælles? 

Anmeld Citér

2. april 2016

TrineCh93

Dengang jeg smed min eks ud, pakkede jeg mine ting og tog hjemtil mine forældre og sagde at han havde fra onsdag til fredag at komme ud. 
Måske det går op for han at du mener det seriøst, hvis du gør noget ligende ? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Er det din lejlighed eller en fælles? 

Det min 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

TrineCh93 skriver:

Dengang jeg smed min eks ud, pakkede jeg mine ting og tog hjemtil mine forældre og sagde at han havde fra onsdag til fredag at komme ud. 
Måske det går op for han at du mener det seriøst, hvis du gør noget ligende ? 

Tror jeg desværre ikke.

Anmeld Citér

2. april 2016

Rauw

Hvis i begge står på lejekontrakten kan du ikk smide ham ud. Men hvis det kun er din lejlighed, så kan du sagtens, så pak hans lort og smid ham ud. Få dine forældre eller hans til at komme og hjælpe så han fatter at det er alvor. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Hvis i begge står på lejekontrakten kan du ikk smide ham ud. Men hvis det kun er din lejlighed, så kan du sagtens, så pak hans lort og smid ham ud. Få dine forældre eller hans til at komme og hjælpe så han fatter at det er alvor. 

Han står heldigvis ikke på lejekontrakten det er kun mig heldigvis for det. 

Men får nok også pakket hans ting på mandag når han er på arbejde og min søn er i vugger. får skiftet lås osv, for han har ikke tænkt sig og gøre noget ved det her kan jeg se 

Anmeld Citér

2. april 2016

MorDk

Anonym skriver:

Han står heldigvis ikke på lejekontrakten det er kun mig heldigvis for det. 

Men får nok også pakket hans ting på mandag når han er på arbejde og min søn er i vugger. får skiftet lås osv, for han har ikke tænkt sig og gøre noget ved det her kan jeg se 

Men hvor længe har han boet i lej? For har han boet der 2 år eller derover så har han lige så meget ret til lejl som dig.

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Men hvor længe har han boet i lej? For har han boet der 2 år eller derover så har han lige så meget ret til lejl som dig.

Han har kun boet her et halvt års tid. 

Anmeld Citér

2. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Han har kun boet her et halvt års tid. 

Mener altså også hvis I er gift at han også har ret til lejligheden og i det hele taget at alt deles. 

Men derudover skal i jo kunne tale sammen som voksne mennesker også om er brud i og med I skal være forældre sammen lige om lidt. 

Pøj pøj med det hele, håber I kan få talt og få er "godt" brud hvor I kan samarbejde om at blive forældre snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.